Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Боєнко, Олена Юріївна - Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового мен...
Боєнко, Олена Юріївна - Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового мен...
(UA) Статья
Боєнко, Олена Юріївна.
Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового менеджменту / Олена Юріївна Боєнко, Дмитро Сергійович Петренко // Бізнес Інформ.– 2023.– № 10 (549).– С. 402-412 : іл.
Бібліогр.: 25 назв.– На укр. яз.
-- 1. маркетинговий потенціал підприємств. 2. маркетинговий менеджмент. 3. оцінювання потенціалу. 4. методичні підходи.
Боєнко, Олена Юріївна.
Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового менеджменту / Олена Юріївна Боєнко, Дмитро Сергійович Петренко // Бізнес Інформ.– 2023.– № 10 (549).– С. 402-412 : іл.
Бібліогр.: 25 назв.– На укр. яз.
-- 1. маркетинговий потенціал підприємств. 2. маркетинговий менеджмент. 3. оцінювання потенціалу. 4. методичні підходи.