Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Садченко Олена Василівна - Теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу
Садченко Олена Василівна - Теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу
Автореферат/Дисертація
Автор: Садченко Олена Василівна
Теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу : Автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2005 г.
ISBN відсутній
Автор: Садченко Олена Василівна
Теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу : Автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2005 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 136107
Главный филиал
Садченко, Олена Василівна.
Теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу : Автореф. дис ... д-ра екон. наук : 08.08.01 / Олена Василівна Садченко; В.о. НАН України. Ін-т проблем ринку та економ.-еколог. дослідж..– Одеса : [б.в.], 2005.– 39 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Географічні науки – Охорона навколишнього середовища і раціональне використання природних ресурсів.
A 136107
Главный филиал
Садченко, Олена Василівна.
Теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу : Автореф. дис ... д-ра екон. наук : 08.08.01 / Олена Василівна Садченко; В.о. НАН України. Ін-т проблем ринку та економ.-еколог. дослідж..– Одеса : [б.в.], 2005.– 39 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Географічні науки – Охорона навколишнього середовища і раціональне використання природних ресурсів.