Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шарохіна Світлана Володимирівна - Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання
Шарохіна Світлана Володимирівна - Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання
Автореферат/Дисертація
Автор: Шарохіна Світлана Володимирівна
Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2004 г.
ISBN відсутній
Автор: Шарохіна Світлана Володимирівна
Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2004 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 136819
Главный филиал
Шарохіна, Світлана Володимирівна.
Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Світлана Володимирівна Шарохіна; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2004.– 16 с.
120 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.
A 136819
Главный филиал
Шарохіна, Світлана Володимирівна.
Організація рекламної діяльності у системі засобів масової інформації України: оцінка та моделювання : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Світлана Володимирівна Шарохіна; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2004.– 16 с.
120 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.