Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Громовик Богдан Петрович - Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади
Громовик Богдан Петрович - Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади
Книга
Автор: Громовик Богдан Петрович
Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : Навчальний посібник для студ. фармацевт. навч. закладів
Видавництво: Нова книга, 2004 г.
ISBN 966-7890-81-3
Автор: Громовик Богдан Петрович
Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : Навчальний посібник для студ. фармацевт. навч. закладів
Видавництво: Нова книга, 2004 г.
ISBN 966-7890-81-3
(UA) Книга
III> 68876
617571 Главный филиал
Громовик, Богдан Петрович.
Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : Навчальний посібник для студ. фармацевт. навч. закладів / Богдан Петрович Громовик, Ганна Дмитрівна Гасюк, Оксана Романівна Левицька.– Вінниця : Нова книга, 2004.– 464 с.
1500 пр.– Бібліогр.: с. 449-454 . – На укр. яз.
ISBN 966-7890-81-3 : 35.00.
ББК У549:Р
-- 1. Фармацевтика – Маркетинг.
III> 68876
617571 Главный филиал
Громовик, Богдан Петрович.
Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : Навчальний посібник для студ. фармацевт. навч. закладів / Богдан Петрович Громовик, Ганна Дмитрівна Гасюк, Оксана Романівна Левицька.– Вінниця : Нова книга, 2004.– 464 с.
1500 пр.– Бібліогр.: с. 449-454 . – На укр. яз.
ISBN 966-7890-81-3 : 35.00.
ББК У549:Р
-- 1. Фармацевтика – Маркетинг.