Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання

Рубрики
--> Соціально-етичні питання

Рубрика

Назва:
 
Соціально-етичні питання  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | вперед >>
Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинговий менеджмент&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент": для студ. спец. 8.050108 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинговий менеджмент&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент": для студ. спец. 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинговий менеджмент&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент": для студентів спеціальності 8.000007 денної форми навчання
ХНЕУ, 2006 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинговий менеджмент&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент": для студентів спеціальності 8.050201 денної форми навчання
ХНЕУ, 2006 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Організація інтегрованих маркетингових комунікацій&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Організація інтегрованих маркетингових комунікацій": для студ. спец. 6.050200 "Менеджмент організацій" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Організація міжнародних маркетингових досліджень&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досліджень": для студ. напряму підготов. 6.030503 "Міжнародна економіка" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній


Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації
Недоступно
 0 из 1
Книга

Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації: матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 23-24 квітня 2015 р., присвяч. 85-річчю Одес. держ. акад. будівництва та...
ОДАБА, 2015 г.
ISBN 978-617-719-514-5


Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства
Недоступно
 0 из 1
Книга

Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія
КНЕУ, 2019 г.
ISBN 978-966-926-261-5


Розподіл в маркетинговій діяльності підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Герцик Віра Анатоліївна
Розподіл в маркетинговій діяльності підприємств: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2008 г.
ISBN відсутній


Русский маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Голембиовский Сергей Анатольевич
Русский маркетинг
Ось-89, 2004 г.
ISBN 5-86894-847-5


Русский путь в сетевом маркетинге
Недоступно
 0 из 1
Книга
Попов Сергей Николаевич
Русский путь в сетевом маркетинге
Серія: Библиотека MLM
ФАИР-ПРЕСС, 2003 г.
ISBN 5-8183-0563-5


Сборник ситуационных задач, деловых и психологических игр, тестов, контрольных заданий, вопросов ...
Недоступно
 0 из 2
Книга
Уткин Эдуард Андреевич
Сборник ситуационных задач, деловых и психологических игр, тестов, контрольных заданий, вопросов ...
Финансы и статистика, 2002 г.
ISBN 5-279-01966-6


Сегментирование рынка
Недоступно
 0 из 1
Книга
Зозулев Александр Викторович
Сегментирование рынка: Учебное пособие для студ. ВУЗов
НВФ "Студцентр", 2003 г.
ISBN 966-7530-29-9


Сегментування ринку
Недоступно
 0 из 1
Книга
Скибінський Станіслав Володимирович
Сегментування ринку: навч. посібник: завдання для самостійної роботи студентів, комп'ютеризований варіант тестів і текст лекцій
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній


Сетевой маркетинг - пирамида? Афера? Или... система распространения товаров и услуг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Кардава Давид Веснерович
Сетевой маркетинг - пирамида? Афера? Или... система распространения товаров и услуг
Серія: Системный маркетинг - это просто жизнь
PROMIS International, 2002 г.
ISBN 5-901101-01-4


Сетевой маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Барбер Дэвид
Сетевой маркетинг: Руководство для начинающих
Серія: Жемчужина
ФАИР-ПРЕСС, 2000 г.
ISBN 5-8183-0158-3


Сетевой маркетинг. Построй свою пирамиду успеха
Недоступно
 0 из 1
Книга
Сухарев Павел Леонидович
Сетевой маркетинг. Построй свою пирамиду успеха
Серія: Бизнес-психология
Питер, 2003 г.
ISBN 5-94723-412-2


Система маркетингових досліджень
Недоступно
 0 из 1
Книга
Федорченко Андрій Васильович
Система маркетингових досліджень: монографія
КНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній


Система маркетингу у сфері фізичної культури, спорту та відпочинку
Недоступно
 0 из 1
Книга
Азарян Олена Михайлівна
Система маркетингу у сфері фізичної культури, спорту та відпочинку: монографія
ДонНУЕТ, 2012 г.
ISBN відсутній


Системний маркетинг. Сучасні аспекти
Недоступно
 0 из 1
Книга

Системний маркетинг. Сучасні аспекти: колективна монографія
ЧНТУ, 2016 г.
ISBN 978-966-7496-90-6


Ситуаційні завдання з модуля &quot;Інноваційний менеджмент&quot; та тести з модуля &quot;Регіональний та муніцип...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Ситуаційні завдання з модуля "Інноваційний менеджмент" та тести з модуля "Регіональний та муніцип...: для слухач. магіст. за спец. "Державна служба" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Словарь рекламных и маркетинговых терминов
Недоступно
 0 из 1
Книга
Шестов Сергей Николаевич
Словарь рекламных и маркетинговых терминов: Более одной тысячи терминов
ДонГУЭТ, 2005 г.
ISBN відсутній


Словарь экономических и маркетинговых терминов
Недоступно
 0 из 1
Книга

Словарь экономических и маркетинговых терминов: от А до Я, более 1700 понятий и терминов, характеризующих процесс и функционирование экономической системы
[б.в.], 2004 г.
ISBN відсутній


Словник з маркетингу. Англо-українсько-російський
Недоступно
 0 из 1
Книга
Петренко Ніна Марківна
Словник з маркетингу. Англо-українсько-російський
Серія: Бібліотечка студента
ДУЕП, 2006 г.
ISBN відсутній


Словник маркетингових термінів
Недоступно
 0 из 1
Книга

Словник маркетингових термінів
КНУКіМ, 2018 г.
ISBN 978-966-602-265-6


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025