Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: брендинг

Рубрики
--> брендинг

Рубрика

Назва:
 
брендинг  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Cluster Model of Rural Touristic Organization in the European Union: Theoretical and Practical As...
Нет экз.
Стаття

Cluster Model of Rural Touristic Organization in the European Union: Theoretical and Practical As...
Кластерна модель організації сільського туризму в Європейському Союзі: теоретичні та практичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній


Between Convention and Innovation: The Regional Diversity of Gender-Appropriate Language in Job A...
Нет экз.
Стаття

Between Convention and Innovation: The Regional Diversity of Gender-Appropriate Language in Job A...
Між традицією та інноваціями: регіональне розмаїття ґендерно-відповідної мови в оголошеннях про роботу для техніків, педагогів, ІТ-спеціалістів та медсестер
б.г.
ISBN відсутній


Управління брендингом закладів вищої освіти України в контексті інтеграції інтеграції у світовий ...
Нет экз.
Стаття
Колісніченко, Наталя Миколаївна
Управління брендингом закладів вищої освіти України в контексті інтеграції інтеграції у світовий ...
б.г.
ISBN відсутній


Нормативно-правове забезпечення формування брендингу міст в Україні
Нет экз.
Стаття
Балашов, Дмитро
Нормативно-правове забезпечення формування брендингу міст в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Що таке «ребрендинг» і навіщо він потрібен
Нет экз.
Стаття
Дубова, Ольга
Що таке «ребрендинг» і навіщо він потрібен
б.г.
ISBN відсутній


Брендинг і айдентика в бібліотеці
Нет экз.
Стаття
Пилипець, Тетяна Миколаївна
Брендинг і айдентика в бібліотеці
б.г.
ISBN відсутній


Елементи інформаційного маркетингу в системі електронних комунікацій
Нет экз.
Стаття
Самохіна, Жанна Владиславівна
Елементи інформаційного маркетингу в системі електронних комунікацій
б.г.
ISBN відсутній


Концептуальні засади формування бренду
Нет экз.
Стаття
Ковальчук, Кристина Вадимівна
Концептуальні засади формування бренду
б.г.
ISBN відсутній


Брендинг у журналістиці: перспективи функціонування
Нет экз.
Стаття
Васьківський, Юрій
Брендинг у журналістиці: перспективи функціонування
б.г.
ISBN відсутній


Розробка туристичного бренду міста Харківа
Нет экз.
Стаття
Данько, Наталія Іванівна
Розробка туристичного бренду міста Харківа
б.г.
ISBN відсутній


Бренд бібліотеки в системі територіального брендингу
Нет экз.
Стаття
Темчур, К. О.
Бренд бібліотеки в системі територіального брендингу
б.г.
ISBN відсутній


Окремі підходи до розроблення управлінських технологій брендингу в аграрній сфері
Нет экз.
Стаття
Газуда, Леся
Окремі підходи до розроблення управлінських технологій брендингу в аграрній сфері
б.г.
ISBN відсутній


Еволюція класичних парадигм брендингу: від економічного раціоналізму до соціальної відповідальності
Нет экз.
Стаття
Ніколенко, Вадим Вікторович
Еволюція класичних парадигм брендингу: від економічного раціоналізму до соціальної відповідальності
б.г.
ISBN відсутній


Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти
Нет экз.
Стаття
Вежель, Л. М.
Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти
б.г.
ISBN відсутній


Бренд в системі світової економічної геополітики
Нет экз.
Стаття
Студінська, Галина Яківна
Бренд в системі світової економічної геополітики
б.г.
ISBN відсутній


Складові брендінгу та застосування технологій штучного інтелекту в їх реалізації
Нет экз.
Стаття
Ковальчук, Олег
Складові брендінгу та застосування технологій штучного інтелекту в їх реалізації
б.г.
ISBN відсутній


Бренд в системі публічного управління
Нет экз.
Стаття
Захаріна, О. В.
Бренд в системі публічного управління
б.г.
ISBN відсутній


Стратегічні вектори модернізації системи управління людськими ресурсами на державній службі в Укр...
Нет экз.
Стаття
Петринська, В. В.
Стратегічні вектори модернізації системи управління людськими ресурсами на державній службі в Укр...
б.г.
ISBN відсутній


Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні
Нет экз.
Стаття
Завалій, Тетяна Олександрівна
Брендинг екотоварів у цифровому просторі: досвід учасників глобального договору ООН в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Методика оцінки ефективності впровадження системи бренд-менеджменту на підприємствах fashion-інду...
Нет экз.
Стаття
Кудіна, Алевтіна Володимирівна
Методика оцінки ефективності впровадження системи бренд-менеджменту на підприємствах fashion-інду...
б.г.
ISBN відсутній


Система бренд-менеджменту підприємств fashion-індустрії
Нет экз.
Стаття
Кудіна, Алевтіна Володимирівна
Система бренд-менеджменту підприємств fashion-індустрії
б.г.
ISBN відсутній


Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації україн...
Нет экз.
Стаття
Зайцева, Олена Іванівна
Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації україн...
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвістичні особливості слоганів міст як комунікативних складників сучасної іспаномовної урбаніс...
Нет экз.
Стаття
Бовсунівська, Аліна Юріївна
Лінгвістичні особливості слоганів міст як комунікативних складників сучасної іспаномовної урбаніс...
б.г.
ISBN відсутній


Бренд-менеджмент як вид управлінської діяльності
Нет экз.
Стаття
Любчук, Валентина
Бренд-менеджмент як вид управлінської діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Лінгворекламістика: мова сучасної реклами
Нет экз.
Стаття
Колеснікова, Ірина Анатоліївна
Лінгворекламістика: мова сучасної реклами
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025