Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Маркетинг

Рубрики
--> Маркетинг

Рубрика

Назва:
 
Маркетинг  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Конкурентоспроможність підприємств: теоретичний аспект управління
Недоступно
 0 из 1
Книга
Зайцева, Людмила Олексіївна
Конкурентоспроможність підприємств: теоретичний аспект управління: монографія
ЧНТУ, 2019 г.
ISBN 978-617-7571-50-5


Розробка методичного підходу з формування проектів інвестиційних бізнес-планів розвитку підприємс...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Розробка методичного підходу з формування проектів інвестиційних бізнес-планів розвитку підприємс...: монографія
КНУТД, 2014 г.
ISBN 978-966-7972-35-6


Системне відродження підприємств легкої промисловості на інноваційних засадах
Недоступно
 0 из 1
Книга
Стовба Тетяна Анатоліївна
Системне відродження підприємств легкої промисловості на інноваційних засадах: [монографія]
Айлант, 2010 г.
ISBN відсутній


Стратегія і механізми розвитку підприємств легкої промисловості: науково-практичний аспект
Недоступно
 0 из 1
Книга
Наумова, Лариса Миколаївна
Стратегія і механізми розвитку підприємств легкої промисловості: науково-практичний аспект: монографія
Грінь Д. С., 2013 г.
ISBN 978-617-7123-12-4


Теоретико-методологічні основи розвитку підприємств легкої промисловості на інноваційних засадах
Недоступно
 0 из 1
Книга
Гречан Алла Павлівна
Теоретико-методологічні основи розвитку підприємств легкої промисловості на інноваційних засадах: Монографія
КНУТД, 2005 г.
ISBN 966-8134-16-8


Теоретико-методологічні основи формування та розвитку інноваційного потенціалу інтегрованих струк...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Пузирьова, Поліна Володимирівна
Теоретико-методологічні основи формування та розвитку інноваційного потенціалу інтегрованих струк...: монографія
Тропеа, 2020 г.
ISBN 978-617-7894-14-7


Управління виставково-ярмарковою діяльністю
Недоступно
 0 из 1
Книга
Крахмальова, Ніна Анатоліївна
Управління виставково-ярмарковою діяльністю: монографія
КНУТД, 2014 г.
ISBN 978-966-7972-11-0


Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості
Недоступно
 0 из 1
Книга
Григор'єва Людмила Володимирівна
Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості: монографія
[б.в.], Терно-граф, 2011 г.
ISBN 978-966-457-123-1


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025