Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Інформаційні технології
Рубрики
--> Підприємства
----> Інформаційні технології
Друк списку
--> Підприємства
----> Інформаційні технології
Рубрика
- Назва:
- Інформаційні технології
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN 978-617-11-0018-3
Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN 978-617-11-0018-3
Книга
Опорний конспект лекцій з курсу "Маркетингова діяльність підприємства"
КНТЕУ, 2000 г.
ISBN відсутній
Опорний конспект лекцій з курсу "Маркетингова діяльність підприємства"
КНТЕУ, 2000 г.
ISBN відсутній
Книга
Кретов Игорь Иванович
Организация маркетинга на предприятии: [Практическое пособие]
ISBN 5-7975-0371-9
Кретов Игорь Иванович
Организация маркетинга на предприятии: [Практическое пособие]
Серія: Practica
Юристъ, 2001 г.ISBN 5-7975-0371-9
Книга
Гетьман Оксана Олександрівна
Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах марк...: монографія
ДДФА, 2011 г.
ISBN 978-966-8866-55-5
Гетьман Оксана Олександрівна
Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах марк...: монографія
ДДФА, 2011 г.
ISBN 978-966-8866-55-5
Книга
Мних Микола Володимирович
Організація маркетингової політики на підприємстві: Посібник для студ. вищих навч. закладів
Знання України, 2004 г.
ISBN відсутній
Мних Микола Володимирович
Організація маркетингової політики на підприємстві: Посібник для студ. вищих навч. закладів
Знання України, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Власова Виктория Михайловна
Основы предпринимательской деятельности: Маркетинг: Учебное пособие
Финансы и статистика, 2001 г.
ISBN 5-279-02072-9
Власова Виктория Михайловна
Основы предпринимательской деятельности: Маркетинг: Учебное пособие
Финансы и статистика, 2001 г.
ISBN 5-279-02072-9
Книга
Партнерські відносини на ринку В2В та В2С: монографія
ISBN 978-617-607-874-6
Партнерські відносини на ринку В2В та В2С: монографія
Серія: Світ маркетингу і логістики
Вид-во Львівської політехніки, 2015 г.ISBN 978-617-607-874-6
Книга
Коршунов Владимир Ильич
Планирование маркетинговой деятельности предприятия: Монография
Основа, 2000 г.
ISBN 5-7768-0714-X
Коршунов Владимир Ильич
Планирование маркетинговой деятельности предприятия: Монография
Основа, 2000 г.
ISBN 5-7768-0714-X
Книга
Морохова Валентина Олександрівна
Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: Монографія
ЛДТУ, 2006 г.
ISBN 966-7667-61-8
Морохова Валентина Олександрівна
Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: Монографія
ЛДТУ, 2006 г.
ISBN 966-7667-61-8
Книга
Чухрай, Наталія Іванівна
Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження меркетингових та фінансових рішень: монографія
Вид-во Львівської політехніки, 2012 г.
ISBN 978-617-607-334-5
Чухрай, Наталія Іванівна
Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження меркетингових та фінансових рішень: монографія
Вид-во Львівської політехніки, 2012 г.
ISBN 978-617-607-334-5
Книга
Лустюк Наталія Віталіївна
Реструктуризація як форма економічного і фінансового оздоровлення підприємств: монографія
ПП ДМ, 2010 г.
ISBN відсутній
Лустюк Наталія Віталіївна
Реструктуризація як форма економічного і фінансового оздоровлення підприємств: монографія
ПП ДМ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Прикладне програмне забезпечення моделювання маркетингової...: для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Прикладне програмне забезпечення моделювання маркетингової...: для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Холодний Геннадій Олександрович
Розвиток управління маркетингом на підприємствах: монографія
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN 978-966-676-395-5
Холодний Геннадій Олександрович
Розвиток управління маркетингом на підприємствах: монографія
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN 978-966-676-395-5
Книга
Аронова Вікторія Віталіївна
Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010 г.
ISBN відсутній
Аронова Вікторія Віталіївна
Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-629-616-3
Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-629-616-3
Книга
Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-833-4
Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-833-4
Книга
Захарченко В. И.
Стратегический маркетинг на предприятии: Учебное пособие (конспект лекций)
Наука и техника, 2005 г.
ISBN відсутній
Захарченко В. И.
Стратегический маркетинг на предприятии: Учебное пособие (конспект лекций)
Наука и техника, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN 966-385-145-7
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN 966-385-145-7
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств: монографія
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-207-2
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств: монографія
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-207-2
Книга
Антошкіна Лідія Іванівна
Стратегічний маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємств Північноприазовського регіону: монографія
ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN відсутній
Антошкіна Лідія Іванівна
Стратегічний маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємств Північноприазовського регіону: монографія
ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4
Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4
Книга
Салига Сергій Якович
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Салига Сергій Якович
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Тєлєтов Олександр Сергійович
Тестові та контрольні завдання з промислового маркетингу: Навчальний посібник
СумДУ, 2002 г.
ISBN 966-7668-78-9
Тєлєтов Олександр Сергійович
Тестові та контрольні завдання з промислового маркетингу: Навчальний посібник
СумДУ, 2002 г.
ISBN 966-7668-78-9
Книга
Тімонін Олександр Михайлович
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній
Тімонін Олександр Михайлович
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній