Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Інформаційні технології

Рубрики
--> Підприємства
----> Інформаційні технології

Рубрика

Назва:
 
Інформаційні технології  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3 | 4 | вперед >>
Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій
Недоступно
 0 из 1
Книга

Новітні маркетингові технології: методи та інструментарій: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN 978-617-11-0018-3


Опорний конспект лекцій з курсу &quot;Маркетингова діяльність підприємства&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Опорний конспект лекцій з курсу "Маркетингова діяльність підприємства"
КНТЕУ, 2000 г.
ISBN відсутній


Организация маркетинга на предприятии
Недоступно
 0 из 1
Книга
Кретов Игорь Иванович
Организация маркетинга на предприятии: [Практическое пособие]
Серія: Practica
Юристъ, 2001 г.
ISBN 5-7975-0371-9


Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах марк...
Недоступно
 0 из 2
Книга
Гетьман Оксана Олександрівна
Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах марк...: монографія
ДДФА, 2011 г.
ISBN 978-966-8866-55-5


Організація маркетингової політики на підприємстві
Недоступно
 0 из 1
Книга
Мних Микола Володимирович
Організація маркетингової політики на підприємстві: Посібник для студ. вищих навч. закладів
Знання України, 2004 г.
ISBN відсутній


Основы предпринимательской деятельности: Маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Власова Виктория Михайловна
Основы предпринимательской деятельности: Маркетинг: Учебное пособие
Финансы и статистика, 2001 г.
ISBN 5-279-02072-9


Партнерські відносини на ринку В2В та В2С
Недоступно
 0 из 1
Книга

Партнерські відносини на ринку В2В та В2С: монографія
Серія: Світ маркетингу і логістики
Вид-во Львівської політехніки, 2015 г.
ISBN 978-617-607-874-6


Планирование маркетинговой деятельности предприятия
Недоступно
 0 из 1
Книга
Коршунов Владимир Ильич
Планирование маркетинговой деятельности предприятия: Монография
Основа, 2000 г.
ISBN 5-7768-0714-X


Планування та організування маркетингової діяльності підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Морохова Валентина Олександрівна
Планування та організування маркетингової діяльності підприємств: Монографія
ЛДТУ, 2006 г.
ISBN 966-7667-61-8


Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження меркетингових та фінансових рішень
Недоступно
 0 из 1
Книга
Чухрай, Наталія Іванівна
Прибутковий маркетинг: взаємоузгодження меркетингових та фінансових рішень: монографія
Вид-во Львівської політехніки, 2012 г.
ISBN 978-617-607-334-5


Реструктуризація як форма економічного і фінансового оздоровлення підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Лустюк Наталія Віталіївна
Реструктуризація як форма економічного і фінансового оздоровлення підприємств: монографія
ПП ДМ, 2010 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Прикладне програмне забезпечення моделювання маркетингової...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Прикладне програмне забезпечення моделювання маркетингової...: для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній


Розвиток управління маркетингом на підприємствах
Недоступно
 0 из 1
Книга
Холодний Геннадій Олександрович
Розвиток управління маркетингом на підприємствах: монографія
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN 978-966-676-395-5


Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві
Недоступно
 0 из 1
Книга
Аронова Вікторія Віталіївна
Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010 г.
ISBN відсутній


Соціально-етичний маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга

Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-629-616-3


Соціально-етичний маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга

Соціально-етичний маркетинг: монографія
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017 г.
ISBN 978-966-629-833-4


Стратегический маркетинг на предприятии
Недоступно
 0 из 1
Книга
Захарченко В. И.
Стратегический маркетинг на предприятии: Учебное пособие (конспект лекций)
Наука и техника, 2005 г.
ISBN відсутній


Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN 966-385-145-7


Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств: монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-207-2


Стратегічний маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємств Північноприазовського регіону
Недоступно
 0 из 1
Книга
Антошкіна Лідія Іванівна
Стратегічний маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності підприємств Північноприазовського регіону: монографія
ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2012 г.
ISBN відсутній


Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
Недоступно
 0 из 1
Книга

Ч. 1: Сутність стратегічного маркетингу та його сучасна концепція
2011 г.
ISBN 978-966-1664-97-4


Маркетингові стратегії розвитку підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга

Ч. 2: Маркетингові стратегії розвитку підприємства
2012 г.
ISBN 978-617-619-037-0


Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах
Недоступно
 0 из 1
Книга
Салига Сергій Якович
Теоретичні основи формування стратегічного маркетингу на підприємствах: монографія
КПУ, 2009 г.
ISBN відсутній


Тестові та контрольні завдання з промислового маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Тєлєтов Олександр Сергійович
Тестові та контрольні завдання з промислового маркетингу: Навчальний посібник
СумДУ, 2002 г.
ISBN 966-7668-78-9


Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Тімонін Олександр Михайлович
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025