Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Підручники, посібники
Рубрики
--> Споживачі
----> Підручники, посібники
Друк списку
--> Споживачі
----> Підручники, посібники
Рубрика
- Назва:
- Підручники, посібники
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Consumer behavior: guide to practical classes for higher education seekers of bachelor's degree specialty 075 "Marketing"
NAU, 2023 г.
ISBN відсутній
Consumer behavior: guide to practical classes for higher education seekers of bachelor's degree specialty 075 "Marketing"
NAU, 2023 г.
ISBN відсутній
Книга
Lake, Laura A.
Consumer behavior for dummies
ISBN 978-0-470-44983-7
Lake, Laura A.
Consumer behavior for dummies
Серія: For dummies
Wiley Publ., Inc., 2009 г.ISBN 978-0-470-44983-7
Книга
Касьяненко, Артём В.
Возрази мне! Если сможешь...: работа с возражениями покупателя по методике "Сова"
Запереч мені! Якщо зможеш...
ЛИРА, 2018 г.
ISBN 978-966-981-063-2
Касьяненко, Артём В.
Возрази мне! Если сможешь...: работа с возражениями покупателя по методике "Сова"
Запереч мені! Якщо зможеш...
ЛИРА, 2018 г.
ISBN 978-966-981-063-2
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
ISBN 978-617-7279-12-8
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Серія: New York Times bestseller
Наш Формат, 2015 г.ISBN 978-617-7279-12-8
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
ISBN 978-617-7279-12-8
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Серія: New York Times bestseller
Наш Формат, 2017 г.ISBN 978-617-7279-12-8
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7279-12-8
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7279-12-8
Книга
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Поведение ...: для студ. спец. "Маркетинг" заоч. формы обучения
ХНЭУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Поведение ...: для студ. спец. "Маркетинг" заоч. формы обучения
ХНЭУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по курсу "Поведение потребителей": для студентов специальности 8.050108 дневной формы обучения
ХГЭУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по курсу "Поведение потребителей": для студентов специальности 8.050108 дневной формы обучения
ХГЭУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Поведінка спожива...: для студ.спец. 8.03050701 "Маркетинг" денної форми навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Поведінка спожива...: для студ.спец. 8.03050701 "Маркетинг" денної форми навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів": для студентів напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів": для студентів напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN відсутній
Книга
Еяль, Нір
На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
ISBN 978-617-7388-66-0
Еяль, Нір
На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
Серія: Світоглядна література
Наш Формат, 2017 г.ISBN 978-617-7388-66-0
Книга
Кендалл, Ларри
Ниндзя продаж: тайное искусство больших побед
Альпіна Паблішер, 2021 г.
ISBN 978-617-7858-76-7
Кендалл, Ларри
Ниндзя продаж: тайное искусство больших побед
Альпіна Паблішер, 2021 г.
ISBN 978-617-7858-76-7
Електронний ресурс
Основи поведінки споживачів у фармації: навч. посіб. для здобувачів закл. вищ. освіти, самост. електрон. навч. вид.
НФаУ, 2023 г.
ISBN 978-966-615-596-5
Основи поведінки споживачів у фармації: навч. посіб. для здобувачів закл. вищ. освіти, самост. електрон. навч. вид.
НФаУ, 2023 г.
ISBN 978-966-615-596-5
Книга
Планы семинарских занятий, практические занятия и методические рекомендации к их выполнению по уч...: для студ. спец. "Маркетинг" дневной формы обучения
ХНЭУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Планы семинарских занятий, практические занятия и методические рекомендации к их выполнению по уч...: для студ. спец. "Маркетинг" дневной формы обучения
ХНЭУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Ларіна, Ярослава Степанівна
Поведінка споживача: навч. посіб.
ISBN 978-966-580-447-5
Ларіна, Ярослава Степанівна
Поведінка споживача: навч. посіб.
Серія: Альма-Матер
Академія, 2014 г.ISBN 978-966-580-447-5
Книга
Окландер, Михайло Анатолійович
Поведінка споживача: навчальний посібник
Центр учбової літератури, 2014 г.
ISBN 978-617-673-269-3
Окландер, Михайло Анатолійович
Поведінка споживача: навчальний посібник
Центр учбової літератури, 2014 г.
ISBN 978-617-673-269-3
Книга
Городняк, Ірина Василівна
Поведінка споживача: навчальний посібник
ЛНУ ім. І. Франка, 2018 г.
ISBN 978-617-10-04-28-3
Городняк, Ірина Василівна
Поведінка споживача: навчальний посібник
ЛНУ ім. І. Франка, 2018 г.
ISBN 978-617-10-04-28-3
Книга
Гончаренко, Олеся Юріївна
Поведінка споживачів: метод. рек. з дисципліни "Поведінка споживачів"
ДЗ ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2013 г.
ISBN відсутній
Гончаренко, Олеся Юріївна
Поведінка споживачів: метод. рек. з дисципліни "Поведінка споживачів"
ДЗ ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Кожухівська, Р. Б.
Поведінка споживачів: навч. посіб., для студентів ВНЗ
Жовтий О. О., 2014 г.
ISBN 978-617-525-104-1
Кожухівська, Р. Б.
Поведінка споживачів: навч. посіб., для студентів ВНЗ
Жовтий О. О., 2014 г.
ISBN 978-617-525-104-1
Книга
Фландерс, Кейт
Рік без шопінгу: як я перестала купувати, роздала речі та дізналася, що найціннішого в магазині не знайдеш
ISBN 978-617-7940-78-3
Фландерс, Кейт
Рік без шопінгу: як я перестала купувати, роздала речі та дізналася, що найціннішого в магазині не знайдеш
Серія: Читати - класно!
Артбукс, 2022 г.ISBN 978-617-7940-78-3
Книга
Барлоу, Джанель
Скарга - це подарунок: як зберегти лояльність клієнтів
ISBN 978-617-7513-81-9
Барлоу, Джанель
Скарга - це подарунок: як зберегти лояльність клієнтів
Серія: Світоглядна література
Наш Формат, 2017 г.ISBN 978-617-7513-81-9
Книга
Барлоу, Джанель
Скарга - це подарунок: як зберегти лояльність клієнтів
ISBN 978-617-7513-81-9
Барлоу, Джанель
Скарга - це подарунок: як зберегти лояльність клієнтів
Серія: Бібліотека Приват Банку
Наш Формат, 2018 г.ISBN 978-617-7513-81-9
Книга
Діксон, Метью
Суперпродавці: як навчитися продавати, а не "впарювати"
Challenger sale : taking control of the customer conversation
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7552-18-4
Діксон, Метью
Суперпродавці: як навчитися продавати, а не "впарювати"
Challenger sale : taking control of the customer conversation
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7552-18-4
Книга
Юн, Едді
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Наш Формат, 2019 г.
ISBN 978-617-7730-21-6
Юн, Едді
Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду
Наш Формат, 2019 г.
ISBN 978-617-7730-21-6