Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Біловодська, О. А.

К списку авторов

Біловодська, О. А.

Сортувати за:заглавию

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг: бакалаврський курс
Недоступно
 0 из 1
Книга
Ілляшенко С. М.
Маркетинг: бакалаврський курс: підручник для студентів ВНЗів
Університетська книга, 2009 г.
ISBN відсутній


Управління інноваційною діяльністю. Інноваційний менеджмент в знаннєорієнтованій економіці. Магіс...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Управління інноваційною діяльністю. Інноваційний менеджмент в знаннєорієнтованій економіці. Магіс...: підручник, для студ. ВНЗів
Університетська книга, 2015 г.
ISBN 978-966-680-727-7


Маркетинг: бакалаврський курс
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетинг: бакалаврський курс: підручник, для студентів вищ. навч. закл.
Університетська книга, 2017 г.
ISBN 978-966-680-477-1


Управління інноваційною діяльністю. Інноваційний менеджмент в знаннєорієнтованій економіці
Недоступно
 0 из 1
Книга

Управління інноваційною діяльністю. Інноваційний менеджмент в знаннєорієнтованій економіці: магістерський курс, підручник
Університетська книга, 2018 г.
ISBN 978-966-680-727-7


Інструменти та методи комерціалізації інноваційної продукції
Недоступно
 0 из 1
Книга

Інструменти та методи комерціалізації інноваційної продукції: монографія
Триторія, 2018 г.
ISBN 978-966-97865-2-4


Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку
Недоступно
 0 из 1
Книга

Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку: монографія
Триторія, 2020 г.
ISBN 978-966-97985-1-0


Негативні тенденції цифрового маркетингу у контексті соціальної відповідальності бізнесу
Нет экз.
Стаття
Головач, М. С.
Негативні тенденції цифрового маркетингу у контексті соціальної відповідальності бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025