Одеська національна наукова
бібліотека
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день
Електронний каталог
Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.
Пошук :
Нові надходження
Простий пошук
Автори
Видавництва
Серії
Тезауруси
Індекси УДК
Довідка :
Як освоїти пошук в ЕК
Приклади оформлення бланка вимоги
Перелік наукових спеціальностей
Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS
Електронний каталог : Барабанова, Н. Р.
К списку авторов
Барабанова, Н. Р.
Сортувати за:
заглавию
Зв'язані описи:
Відобразити для друку:
сторінку
|
інверсія
|
сброс
|
друк
(
0
)
Недоступно
0 из 1
Книга
Василик М. А.
Основы теории коммуникации: Учебник для студентов ВУЗов
Серія:
Disciplinae
Гардарики, 2003 г.
ISBN 5-8297-0135-9
Недоступно
0 из 2
Книга
Барабанова Н. Р.
Ефективна комунікація ділових людей (типові комунікативні ситуації): навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл., а також кер. установ, підприємств і орг., прес-секретарів, менеджерів зі зв'язків з...
Друк, 2009 г.
ISBN відсутній
Недоступно
0 из 3
Книга
Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології XXI століття: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11-13 вересня 2008 р., м. Одеса
Друк, 2008 г.
ISBN 978-966-490-00-6-2
Недоступно
0 из 3
Книга
Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології XXI століття: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 10-12 вересня 2009 р., м. Одеса
Друк, 2009 г.
ISBN 978-966-490-00-6-2
Недоступно
0 из 3
Книга
Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології XXI століття: матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф.,9-11 вересня 2010 р., м. Одеса
Друк, 2010 г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Грушевська, Ю. А.
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Барабанова, Н. Р.
Оптимізація компонентів соціокомунаційної компетентності в сучасних освітніх стандартах підготовк...
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Барабанова, Н. Р.
Технології моделювання типових ситуацій рекламної та PR-діяльності
б.г.
ISBN відсутній