Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Вид-во ЛКА, Львів

К списку издательств

Вид-во ЛКА, Львів

Сортувати за:заглавию

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | вперед >>
Маркетингова цінова політика
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингова цінова політика: Програма курсу та короткий конспект лекцій для самост. роботи студ. ден. та заоч. форми навч. спец. 7.050108 "Маркетинг"
Вид-во ЛКА, 2003 г.
ISBN відсутній


Маркетингові дослідження визначення місткості ринку
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові дослідження визначення місткості ринку: завдання та метод. вказівки до викон. лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній


Маркетингові дослідження планування експерименту та спостереження
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові дослідження планування експерименту та спостереження: Завдання та метод. вказівки до виконання практ. занять та самост. роботи з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній


Маркетингові дослідження. Аналіз у маркетингових дослідженнях
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові дослідження. Аналіз у маркетингових дослідженнях: Завдання та метод. вказівки до викон. практич. занять та самостійної роботи з дисц. для студ.-магістрів спец. 8.050108...
Вид-во ЛКА, 2003 г.
ISBN відсутній


Маркетингові дослідження. Організація роботи фокус-групи
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові дослідження. Організація роботи фокус-групи: Завдання та метод. вказівки до виконання практич. занять та самост. роботи з дисципліни для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній


Серии:

  • Серія товарознавча
© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025