Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доп. IV Міжнар. наук-практ. конф., 3-4 квітня 2014 р., м. Луганськ
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014 г.
ISBN відсутній
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доп. IV Міжнар. наук-практ. конф., 3-4 квітня 2014 р., м. Луганськ
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014 г.
ISBN відсутній
Книга
Забарна Елеонора Миколаївна
Інноваційні технології в маркетингу: метод. рек. до викон. курс. роботи для студ.-магістрів спец. 8.03050701 "Маркетинг" напряму підготов. 0305 "Економіка і підприємництво" ден....
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Забарна Елеонора Миколаївна
Інноваційні технології в маркетингу: метод. рек. до викон. курс. роботи для студ.-магістрів спец. 8.03050701 "Маркетинг" напряму підготов. 0305 "Економіка і підприємництво" ден....
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 27-29 квітня 2023 р., м. Хмельницький
Федоченко С. О., 2023 г.
ISBN 978-617-95101-2-0
Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 27-29 квітня 2023 р., м. Хмельницький
Федоченко С. О., 2023 г.
ISBN 978-617-95101-2-0
Книга
Яннаріно, Ентоні
Інструкція ефективного продажника: мистецтво завершувати угоди
Наш Формат, 2020 г.
ISBN 978-617-7866-07-6
Яннаріно, Ентоні
Інструкція ефективного продажника: мистецтво завершувати угоди
Наш Формат, 2020 г.
ISBN 978-617-7866-07-6
Книга
Жарська, Ірина Олександрівна
Інтерактивні методи навчання в маркетингу: навч. посіб.
Атлант, 2017 г.
ISBN 978-617-7253-63-0
Жарська, Ірина Олександрівна
Інтерактивні методи навчання в маркетингу: навч. посіб.
Атлант, 2017 г.
ISBN 978-617-7253-63-0
Книга
Інтернет в маркетингу: Завдання для практ. занять та самостійної роботи студентів спец. 8.050108 "Маркетинг"
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Інтернет в маркетингу: Завдання для практ. занять та самостійної роботи студентів спец. 8.050108 "Маркетинг"
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Інтернет в маркетингу: завдання для практ. занять, самост. роботи студентів і тести для спец. 8.03050701 і 7.03050701 "Маркетинг" та напряму підготовки 6.030203 "Міжнародні економічні...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Інтернет в маркетингу: завдання для практ. занять, самост. роботи студентів і тести для спец. 8.03050701 і 7.03050701 "Маркетинг" та напряму підготовки 6.030203 "Міжнародні економічні...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Книга
Інтернет в маркетингу: завдання та метод. вказівки до контрол. роботи з дисципліни для студ. спец. 8.03050701 і 7.03050701 "Маркетинг" заоч. форми навч.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Інтернет в маркетингу: завдання та метод. вказівки до контрол. роботи з дисципліни для студ. спец. 8.03050701 і 7.03050701 "Маркетинг" заоч. форми навч.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Книга
Інтернет в маркетингу: Метод. вказівки для роботи в комп. мережі "Інтернет" для студ. спец. "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2003 г.
ISBN відсутній
Інтернет в маркетингу: Метод. вказівки для роботи в комп. мережі "Інтернет" для студ. спец. "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2003 г.
ISBN відсутній
Книга
Інтернет в маркетингу: тести з дисципліни: дл студ. ден. форми навчання спец. 8.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2004 г.
ISBN відсутній
Інтернет в маркетингу: тести з дисципліни: дл студ. ден. форми навчання спец. 8.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Бойчук Інна Володимирівна
Інтернет у маркетингу: навч. посіб.: для самостійного вивч. дисциплін
Вид-во Львівської комерційної академії, 2008 г.
ISBN відсутній
Бойчук Інна Володимирівна
Інтернет у маркетингу: навч. посіб.: для самостійного вивч. дисциплін
Вид-во Львівської комерційної академії, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навч. посіб.
Центр учбової літератури, 2011 г.
ISBN відсутній
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навч. посіб.
Центр учбової літератури, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навч. посібник для студентів ВНЗів
Центр учбової літератури, 2008 г.
ISBN відсутній
Литовченко Ірина Львівна
Інтернет-маркетинг: навч. посібник для студентів ВНЗів
Центр учбової літератури, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Єжова Людмила Федорівна
Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник
КНЕУ, 2002 г.
ISBN 966-574-349-X
Єжова Людмила Федорівна
Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник
КНЕУ, 2002 г.
ISBN 966-574-349-X
Книга
Чубукова, Ольга Юріївна
Інформаційний маркетинг: навчальний посібник
КНУТД, 2017 г.
ISBN 978-966-7972-77-6
Чубукова, Ольга Юріївна
Інформаційний маркетинг: навчальний посібник
КНУТД, 2017 г.
ISBN 978-966-7972-77-6
Книга
Знахур Сергій Вікторович
Інформаційний менеджмент та маркетинг: конспект лекцій
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Знахур Сергій Вікторович
Інформаційний менеджмент та маркетинг: конспект лекцій
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Інформаційні системи в маркетингу: метод. вказівки та завдання до практ. і лаб. занять, самост. роботи та тести для студентів спец. 8.03050201 ”Економічна кібернетика”, 7.03050701 ”Маркетинг”
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Інформаційні системи в маркетингу: метод. вказівки та завдання до практ. і лаб. занять, самост. роботи та тести для студентів спец. 8.03050201 ”Економічна кібернетика”, 7.03050701 ”Маркетинг”
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Книга
Пінчук Надія Степанівна
Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навчальний посібник
КНЕУ, 1999 г.
ISBN відсутній
Пінчук Надія Степанівна
Інформаційні системи і технології в маркетингу: Навчальний посібник
КНЕУ, 1999 г.
ISBN відсутній
Книга
Інформаційні системи і технології у маркетингу: метод. рекоменд. та завдання до виконання розрах.-граф. роботи, для студ. спец. 6.030507 - Маркетинг напр. підгот. 0305 - Економіка і підприємництво...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Інформаційні системи і технології у маркетингу: метод. рекоменд. та завдання до виконання розрах.-граф. роботи, для студ. спец. 6.030507 - Маркетинг напр. підгот. 0305 - Економіка і підприємництво...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Інформаційні системи маркетингу. Завдання та методичні вказівки до виконання практичних, лаборато...: Для студ. спец. 6.050102 "Економічна кібернетика" всіх форм навч.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2003 г.
ISBN відсутній
Інформаційні системи маркетингу. Завдання та методичні вказівки до виконання практичних, лаборато...: Для студ. спец. 6.050102 "Економічна кібернетика" всіх форм навч.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2003 г.
ISBN відсутній
Книга
Інформаційні системи у маркетингу: завд. та метод. матеріали для аудиторної та самост. роботи студ. спец. 7.050108 "Маркетинг" всіх форм навч.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2011 г.
ISBN відсутній
Інформаційні системи у маркетингу: завд. та метод. матеріали для аудиторної та самост. роботи студ. спец. 7.050108 "Маркетинг" всіх форм навч.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Єрмошенко, Микола Миколайович
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу: навч. посіб.
Нац. акад. управління, 2021 г.
ISBN 978-617-7386-38-3
Єрмошенко, Микола Миколайович
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу: навч. посіб.
Нац. акад. управління, 2021 г.
ISBN 978-617-7386-38-3
Книга
Чухрай Наталія Іванівна
Кадри в маркетингу та логістиці: [монографія]
Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2010 г.
ISBN відсутній
Чухрай Наталія Іванівна
Кадри в маркетингу та логістиці: [монографія]
Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Вествуд Джон
Как написать маркетинговый план
ISBN 5-7654-3324-3
Вествуд Джон
Как написать маркетинговый план
Серія: The Sunday Times
Издательский дом "Нева", 2003 г.ISBN 5-7654-3324-3
Книга
Гейдж, Рэнди
Как построить многоуровневый денежный механизм: наука о сетевом маркетинге
Капитал, 2002 г.
ISBN відсутній
Гейдж, Рэнди
Как построить многоуровневый денежный механизм: наука о сетевом маркетинге
Капитал, 2002 г.
ISBN відсутній