Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: рекламні тексти

Рубрики
--> рекламні тексти

Рубрика

Назва:
 
рекламні тексти  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3 | 4 | вперед >>
Особливості будови та функціонування рекламного тексту (на матеріалі німецькомовної реклами)
Нет экз.
Стаття
Майстренко, Мирослава
Особливості будови та функціонування рекламного тексту (на матеріалі німецькомовної реклами)
б.г.
ISBN відсутній


Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
Нет экз.
Стаття
Лех, Ольга
Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній


Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
Нет экз.
Стаття
Бугайова, Оксана Іванівна
Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
Нет экз.
Стаття
Гузенко, Світлана Валентинівна
Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній


Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі
Нет экз.
Стаття
Вашист, Катерина
Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі
б.г.
ISBN відсутній


Особливості перекладу текстів рекламного дискурсу в умовах глобалізації
Нет экз.
Стаття
Баранова, Світлана
Особливості перекладу текстів рекламного дискурсу в умовах глобалізації
б.г.
ISBN відсутній


Модальна організація текстів рекламних слоганів
Нет экз.
Стаття
Пикалюк, Роман Володимирович
Модальна організація текстів рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній


Абревіатури в мові реклами
Нет экз.
Стаття
Бойко, Вікторія Миколаївна
Абревіатури в мові реклами
б.г.
ISBN відсутній


Звуко-колірна синестезія в текстах комерційної реклами
Нет экз.
Стаття
Горіна, Жанна
Звуко-колірна синестезія в текстах комерційної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Комерційна, політична та соціальна реклама: спільні й відмінні риси
Нет экз.
Стаття
Кутуза, Наталя
Комерційна, політична та соціальна реклама: спільні й відмінні риси
б.г.
ISBN відсутній


Реклама в церковно-релігійному житті українців у кінці XIX - першій половині XX ст.: тематика, ст...
Нет экз.
Стаття
Закутня, Анна Юріївна
Реклама в церковно-релігійному житті українців у кінці XIX - першій половині XX ст.: тематика, ст...
б.г.
ISBN відсутній


Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен
Нет экз.
Стаття
Калинюк, Тетяна
Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен
б.г.
ISBN відсутній


Телевізійна реклама : мова і стиль написання
Нет экз.
Стаття
Лівіцька, Оксана Вікторівна
Телевізійна реклама : мова і стиль написання
б.г.
ISBN відсутній


Мовні особливості слогана як рекламного гасла у сучасному телеефірі
Нет экз.
Стаття
Лівіцька, О. В.
Мовні особливості слогана як рекламного гасла у сучасному телеефірі
б.г.
ISBN відсутній


Лексико-стилістичні засоби вербалізації експресивності у тексті реклами
Нет экз.
Стаття
Куспісь, Н. Б.
Лексико-стилістичні засоби вербалізації експресивності у тексті реклами
б.г.
ISBN відсутній


Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
Нет экз.
Стаття
Миколаєнко, Марина Юріївна
Роль перекладу рекламних текстів у формуванні міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній


Discurso escrito de juegos de azar en la lengua española
Нет экз.
Стаття
Bobchynets, Lyubov I.
Discurso escrito de juegos de azar en la lengua española
Письмовий дискурс азартних ігор в іспанській мові
б.г.
ISBN відсутній


Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами
Нет экз.
Стаття
Бугайова, Оксана Іванівна
Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Семантичні лексико-словотвірні поля в соціальній рекламі як засіб мовного програмування
Нет экз.
Стаття
Бугайова, Оксана
Семантичні лексико-словотвірні поля в соціальній рекламі як засіб мовного програмування
б.г.
ISBN відсутній


Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами
Нет экз.
Стаття
Бугайова, Оксана
Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Вікові особливості сприйняття рекламного слогану
Нет экз.
Стаття
Мачульська, Катерина Ярославівна
Вікові особливості сприйняття рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній


Лексика іншомовного походження в українській рекламі кінця XIX - першої половини XX ст. в контекс...
Нет экз.
Стаття
Закутня, Анна Юріївна
Лексика іншомовного походження в українській рекламі кінця XIX - першої половини XX ст. в контекс...
б.г.
ISBN відсутній


Особливості реалізації мовної гри в рекламних текстах
Нет экз.
Стаття
Косменюк, Вікторія Юріївна
Особливості реалізації мовної гри в рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвокультурні аспекти слоганів українських та китайських університетів
Нет экз.
Стаття
Менвей Чжан,
Лінгвокультурні аспекти слоганів українських та китайських університетів
б.г.
ISBN відсутній


Лінгворекламістика: мова сучасної реклами
Нет экз.
Стаття
Колеснікова, Ірина Анатоліївна
Лінгворекламістика: мова сучасної реклами
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025