Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: імідж підприємств

Рубрики
--> імідж підприємств

Рубрика

Назва:
 
імідж підприємств  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Особливості формування економічного потенціалу підприємства із позицій його іміджу в умовах адапт...
Нет экз.
Стаття
Сафонік, Наталія Петрівна
Особливості формування економічного потенціалу підприємства із позицій його іміджу в умовах адапт...
б.г.
ISBN відсутній


Сутнісні характеристики потенціалу підприємства
Нет экз.
Стаття
Шатайло, О. А.
Сутнісні характеристики потенціалу підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Характеристика та особливості іміджу підприємства
Нет экз.
Стаття
Пасько, Марина Іванівна
Характеристика та особливості іміджу підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Імідж в системі заходів інформаційного менеджменту підприємств ІТ-сфери України
Нет экз.
Стаття
Пригодюк, О. М.
Імідж в системі заходів інформаційного менеджменту підприємств ІТ-сфери України
б.г.
ISBN відсутній


Імідж підприємства та основні етапи його формування
Нет экз.
Стаття

Імідж підприємства та основні етапи його формування
б.г.
ISBN відсутній


Імідж та брендування промислових підприємств
Нет экз.
Стаття
Жолобак, В. М.
Імідж та брендування промислових підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства
Нет экз.
Стаття

Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Корпоративна соціальна відповідальність як чинник підвищення вартості компанії
Нет экз.
Стаття
Білан, О. С.
Корпоративна соціальна відповідальність як чинник підвищення вартості компанії
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу підприємств
Нет экз.
Стаття
Рожко, Віктор Іванович
Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Репутація закладу як основа економічного зростання готельно-ресторанного бізнесу
Нет экз.
Стаття
Титаренко, В. Ю.
Репутація закладу як основа економічного зростання готельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025