Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: мова реклами

Рубрики
--> мова реклами

Рубрика

Назва:
 
мова реклами  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

1 | 2 | вперед >>
Власні назви в словацьких рекламних текстах
Нет экз.
Стаття
Хода, Лідія Дмитрівна
Власні назви в словацьких рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній


Засоби візуальної риторики в реалізації комунікативної інтенції адресанта рекламної комунікації (...
Нет экз.
Стаття
Застровська, Софія Олександрівна
Засоби візуальної риторики в реалізації комунікативної інтенції адресанта рекламної комунікації (...
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні лексичні запозичення серед кольоропозначень в україномовній та російськомовній рекламі
Нет экз.
Стаття
Горлачова, Вікторія Володимирівна
Сучасні лексичні запозичення серед кольоропозначень в україномовній та російськомовній рекламі
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
Нет экз.
Стаття
Тимкова, Валентина Андріївна
Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
б.г.
ISBN відсутній


Антропонимы в жанровом разнообразии рекламных текстов ветеринарных препаратов в начале XX века
Нет экз.
Стаття
Насакина, Светлана Викторовна
Антропонимы в жанровом разнообразии рекламных текстов ветеринарных препаратов в начале XX века
б.г.
ISBN відсутній


Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
Нет экз.
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній


Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту
Нет экз.
Стаття
Бабій, Ю. Б.
Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній


Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
Нет экз.
Стаття
Воскобойник, Валентина
Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
б.г.
ISBN відсутній


Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
Нет экз.
Стаття
Моклиця, Андрій
Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
б.г.
ISBN відсутній


Типологія і прагматика прецедентних висловлень у текстах української реклами
Нет экз.
Стаття
Сюта, Галина Мирославівна
Типологія і прагматика прецедентних висловлень у текстах української реклами
б.г.
ISBN відсутній


Приемы синтаксической игры в рекламном дискурсе Украины
Нет экз.
Стаття
Собченко, Наталия Сергеевна
Приемы синтаксической игры в рекламном дискурсе Украины
б.г.
ISBN відсутній


Рекламный текст как носитель культурной информации восточнославянских народов и арабского мира
Нет экз.
Стаття
Зирка, Вера Васильевна
Рекламный текст как носитель культурной информации восточнославянских народов и арабского мира
б.г.
ISBN відсутній


Фразеологічні одиниці у польських та українських рекламних текстах
Нет экз.
Стаття
Дем'яненко, Наталія Борисівна
Фразеологічні одиниці у польських та українських рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвостилістичні особливості українськомовних рекламних текстів соціальної мережі «Фейсбук»
Нет экз.
Стаття
Гецко, Ганна
Лінгвостилістичні особливості українськомовних рекламних текстів соціальної мережі «Фейсбук»
б.г.
ISBN відсутній


Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
Нет экз.
Стаття
Лех, Ольга
Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній


Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
Нет экз.
Стаття
Бугайова, Оксана Іванівна
Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
Нет экз.
Стаття
Гузенко, Світлана Валентинівна
Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній


Емоційно-оцінний компонент в асоціативному значенні слова (на прикладі слів-стимулів рекламної ле...
Нет экз.
Стаття
Денисевич, Олена Вікторівна
Емоційно-оцінний компонент в асоціативному значенні слова (на прикладі слів-стимулів рекламної ле...
б.г.
ISBN відсутній


Модальна організація текстів рекламних слоганів
Нет экз.
Стаття
Пикалюк, Роман Володимирович
Модальна організація текстів рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній


Абревіатури в мові реклами
Нет экз.
Стаття
Бойко, Вікторія Миколаївна
Абревіатури в мові реклами
б.г.
ISBN відсутній


Реклама в церковно-релігійному житті українців у кінці XIX - першій половині XX ст.: тематика, ст...
Нет экз.
Стаття
Закутня, Анна Юріївна
Реклама в церковно-релігійному житті українців у кінці XIX - першій половині XX ст.: тематика, ст...
б.г.
ISBN відсутній


Сучасна реклама: мовностилістичний аспект (на матеріалі газет Кам'янеччини)
Нет экз.
Стаття
Поплавська, Людмила Володимирівна
Сучасна реклама: мовностилістичний аспект (на матеріалі газет Кам'янеччини)
б.г.
ISBN відсутній


Телевізійна реклама : мова і стиль написання
Нет экз.
Стаття
Лівіцька, Оксана Вікторівна
Телевізійна реклама : мова і стиль написання
б.г.
ISBN відсутній


Мовні особливості слогана як рекламного гасла у сучасному телеефірі
Нет экз.
Стаття
Лівіцька, О. В.
Мовні особливості слогана як рекламного гасла у сучасному телеефірі
б.г.
ISBN відсутній


Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами
Нет экз.
Стаття
Бугайова, Оксана Іванівна
Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025