Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: мова реклами
Рубрики
--> мова реклами
Друк списку
--> мова реклами
Рубрика
- Назва:
- мова реклами
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Застровська, Софія Олександрівна
Засоби візуальної риторики в реалізації комунікативної інтенції адресанта рекламної комунікації (...
б.г.
ISBN відсутній
Застровська, Софія Олександрівна
Засоби візуальної риторики в реалізації комунікативної інтенції адресанта рекламної комунікації (...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Горлачова, Вікторія Володимирівна
Сучасні лексичні запозичення серед кольоропозначень в україномовній та російськомовній рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Горлачова, Вікторія Володимирівна
Сучасні лексичні запозичення серед кольоропозначень в україномовній та російськомовній рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Тимкова, Валентина Андріївна
Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
б.г.
ISBN відсутній
Тимкова, Валентина Андріївна
Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Насакина, Светлана Викторовна
Антропонимы в жанровом разнообразии рекламных текстов ветеринарных препаратов в начале XX века
б.г.
ISBN відсутній
Насакина, Светлана Викторовна
Антропонимы в жанровом разнообразии рекламных текстов ветеринарных препаратов в начале XX века
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Воскобойник, Валентина
Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
б.г.
ISBN відсутній
Воскобойник, Валентина
Метафора як стилістичний засіб впливу на адресата (на прикладі англомовних рекламних текстів)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Моклиця, Андрій
Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Моклиця, Андрій
Домінантні образні засоби в польськомовній інтернет-рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Сюта, Галина Мирославівна
Типологія і прагматика прецедентних висловлень у текстах української реклами
б.г.
ISBN відсутній
Сюта, Галина Мирославівна
Типологія і прагматика прецедентних висловлень у текстах української реклами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Собченко, Наталия Сергеевна
Приемы синтаксической игры в рекламном дискурсе Украины
б.г.
ISBN відсутній
Собченко, Наталия Сергеевна
Приемы синтаксической игры в рекламном дискурсе Украины
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Зирка, Вера Васильевна
Рекламный текст как носитель культурной информации восточнославянских народов и арабского мира
б.г.
ISBN відсутній
Зирка, Вера Васильевна
Рекламный текст как носитель культурной информации восточнославянских народов и арабского мира
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Дем'яненко, Наталія Борисівна
Фразеологічні одиниці у польських та українських рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній
Дем'яненко, Наталія Борисівна
Фразеологічні одиниці у польських та українських рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Гецко, Ганна
Лінгвостилістичні особливості українськомовних рекламних текстів соціальної мережі «Фейсбук»
б.г.
ISBN відсутній
Гецко, Ганна
Лінгвостилістичні особливості українськомовних рекламних текстів соціальної мережі «Фейсбук»
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Лех, Ольга
Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній
Лех, Ольга
Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Бугайова, Оксана Іванівна
Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Бугайова, Оксана Іванівна
Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Гузенко, Світлана Валентинівна
Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній
Гузенко, Світлана Валентинівна
Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Денисевич, Олена Вікторівна
Емоційно-оцінний компонент в асоціативному значенні слова (на прикладі слів-стимулів рекламної ле...
б.г.
ISBN відсутній
Денисевич, Олена Вікторівна
Емоційно-оцінний компонент в асоціативному значенні слова (на прикладі слів-стимулів рекламної ле...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пикалюк, Роман Володимирович
Модальна організація текстів рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Пикалюк, Роман Володимирович
Модальна організація текстів рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Закутня, Анна Юріївна
Реклама в церковно-релігійному житті українців у кінці XIX - першій половині XX ст.: тематика, ст...
б.г.
ISBN відсутній
Закутня, Анна Юріївна
Реклама в церковно-релігійному житті українців у кінці XIX - першій половині XX ст.: тематика, ст...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Поплавська, Людмила Володимирівна
Сучасна реклама: мовностилістичний аспект (на матеріалі газет Кам'янеччини)
б.г.
ISBN відсутній
Поплавська, Людмила Володимирівна
Сучасна реклама: мовностилістичний аспект (на матеріалі газет Кам'янеччини)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Лівіцька, О. В.
Мовні особливості слогана як рекламного гасла у сучасному телеефірі
б.г.
ISBN відсутній
Лівіцька, О. В.
Мовні особливості слогана як рекламного гасла у сучасному телеефірі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Бугайова, Оксана Іванівна
Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Бугайова, Оксана Іванівна
Прагматичний потенціал антонімів у текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній