Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: просування товарів

Рубрики
--> просування товарів

Рубрика

Назва:
 
просування товарів  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств
Нет экз.
Стаття
Лагодієнко, Володимир Вікторович
Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Особливості маркетингової політики просування товарів на ринку заморожених ягід
Нет экз.
Стаття
Шептуха, Олена Михайлівна
Особливості маркетингової політики просування товарів на ринку заморожених ягід
б.г.
ISBN відсутній


Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
Нет экз.
Стаття
Газуда, Михайло
Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
б.г.
ISBN відсутній


Основні дефініції розвитку стратегії просування
Нет экз.
Стаття
Дарчук, В. Г.
Основні дефініції розвитку стратегії просування
б.г.
ISBN відсутній


Mobile Tools for Product Promotion
Нет экз.
Стаття
Karmazinova, Victiriia
Mobile Tools for Product Promotion
Мобільні інструменти просування товарів
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
Нет экз.
Стаття
Ларіна, Ярослава
Маркетингові стратегії просування органічних харчових продуктів на зовнішні ринки
б.г.
ISBN відсутній


Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів
Нет экз.
Стаття
Мардар, М. Р.
Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів
б.г.
ISBN відсутній


Інституціональні особливості розвитку конкурентоспроможної логістичної системи маркетингового про...
Нет экз.
Стаття
Білоткач, І. А.
Інституціональні особливості розвитку конкурентоспроможної логістичної системи маркетингового про...
б.г.
ISBN відсутній


Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
Нет экз.
Стаття
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
Нет экз.
Стаття
Давидова, Ганна Віталіївна
Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові інструменти просування органічних добрив в умовах сучасного сільського господарства
Нет экз.
Стаття
Панченко, Марія Олександрівна
Маркетингові інструменти просування органічних добрив в умовах сучасного сільського господарства
б.г.
ISBN відсутній


Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності
Нет экз.
Стаття
Кравцова, Анастасія
Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Особенности развития современного сетевого маркетинга
Нет экз.
Стаття
Симоненко, Диана Сергеевна
Особенности развития современного сетевого маркетинга
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників
Нет экз.
Стаття
Рожко, Віктор Іванович
Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників
б.г.
ISBN відсутній


Просування товару на міжнародні ринки через вистаково-ярмаркову діяльність
Нет экз.
Стаття
Ложачевська, О. М.
Просування товару на міжнародні ринки через вистаково-ярмаркову діяльність
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025