Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетинговий менеджмент

Рубрики
--> маркетинговий менеджмент

Рубрика

Назва:
 
маркетинговий менеджмент  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Conceptual Principles of Formation Marketing Strategy of Agricultural Enterprises in the Conditio...
Нет экз.
Стаття

Conceptual Principles of Formation Marketing Strategy of Agricultural Enterprises in the Conditio...
Концептуальні принципи формування маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств в умовах воєнного часу
б.г.
ISBN відсутній


Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового мен...
Нет экз.
Стаття
Боєнко, Олена Юріївна
Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового мен...
б.г.
ISBN відсутній


Формування системи маркетингового менеджменту підприємства
Нет экз.
Стаття
Шуміло, Ольга Станіславівна
Формування системи маркетингового менеджменту підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
Нет экз.
Стаття

Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання
б.г.
ISBN відсутній


Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем
Нет экз.
Стаття
Робул, Ю. В.
Предмет та завдання макромаркетингу пов'язані з розвитком цифрових маркетингових систем
б.г.
ISBN відсутній


Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах
Нет экз.
Стаття
Костинець, Юлія Володимирівна
Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах
б.г.
ISBN відсутній


Strategic management of the development of business organizations: innovative approaches and the ...
Нет экз.
Стаття
Tarasovych, L.
Strategic management of the development of business organizations: innovative approaches and the ...
Стратегічний менеджмент розвитку бізнес-організацій: інноваційні підходи та роль маркетингуу забезпеченні сталої конкурентоспроможності
б.г.
ISBN відсутній


Strategic Marketing and Innovation Management in Healthcare Facilities: Prospects for Development...
Нет экз.
Стаття
Tarasovych, L.
Strategic Marketing and Innovation Management in Healthcare Facilities: Prospects for Development...
Стратегічний маркетинг та інноваційний менеджмент у медичних закладах:перспективи розвитку і трансформації
б.г.
ISBN відсутній


Strategic Marketing in the Management System: Business Adaptation Technology under Global Challenges
Нет экз.
Стаття
Tarasovych, L.
Strategic Marketing in the Management System: Business Adaptation Technology under Global Challenges
Стратегічний маркетинг в системі менеджменту: технологія бізнес-адаптації в умовах глобальних викликів
б.г.
ISBN відсутній


Взаємодія маркетингового менеджменту з управлінням якістю
Нет экз.
Стаття
Данилюк, Т. І.
Взаємодія маркетингового менеджменту з управлінням якістю
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинговий менеджмент у SMM
Нет экз.
Стаття
Безус, Р. М.
Маркетинговий менеджмент у SMM
б.г.
ISBN відсутній


Підвищення рівня сучасної маркетингової діяльності на професійній основі
Нет экз.
Стаття
Красовська, О. Ю.
Підвищення рівня сучасної маркетингової діяльності на професійній основі
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційний маркетинговий менеджмент в екосистемі е-торгівлі
Нет экз.
Стаття
Гамова, Ірина В'ячеславівна
Інноваційний маркетинговий менеджмент в екосистемі е-торгівлі
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні інструменти маркетингово ризик-менеджменту в забезпеченні сталого розвитку банківсько...
Нет экз.
Стаття
Чайковська, Марина Петрівна
Інноваційні інструменти маркетингово ризик-менеджменту в забезпеченні сталого розвитку банківсько...
б.г.
ISBN відсутній


Міжнародні стандарти серії ISO 9000-9004 в системі маркетингового менеджменту
Нет экз.
Стаття
Пилипчук, Володимир Петрович
Міжнародні стандарти серії ISO 9000-9004 в системі маркетингового менеджменту
б.г.
ISBN відсутній


Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
Нет экз.
Стаття
Завалій, Тетяна Олександрівна
Періодизація розвитку маркетингу: американський підхід
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинговий механізм у системі публічного управління
Нет экз.
Стаття
Ромат, Євгеній
Маркетинговий механізм у системі публічного управління
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва
Нет экз.
Стаття
Гегедош, К. В.
Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва
б.г.
ISBN відсутній


Моделювання систем корпоративного управління з позицій інтеграційних процесів, інноваційного розв...
Нет экз.
Стаття
Ус, Г. О.
Моделювання систем корпоративного управління з позицій інтеграційних процесів, інноваційного розв...
б.г.
ISBN відсутній


Філософське осмислення трансформації маркетингового менеджменту підприємства в умовах переходу до...
Нет экз.
Стаття
Немченко, Тамара Борисівна
Філософське осмислення трансформації маркетингового менеджменту підприємства в умовах переходу до...
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025