Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: реклама

Рубрики
--> реклама

Рубрика

Назва:
 
реклама  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

1 | 2 | 3 | вперед >>
Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)
Нет экз.
Стаття
Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна
Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)
б.г.
ISBN відсутній


Legal regulation of advertising in Malaysia and Lithuania
Нет экз.
Стаття
Tze, Chin Ong
Legal regulation of advertising in Malaysia and Lithuania
Правове регулювання реклами в Малайзії та Литві
б.г.
ISBN відсутній


Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
Нет экз.
Стаття

Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
б.г.
ISBN відсутній


Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі
Нет экз.
Стаття

Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі
б.г.
ISBN відсутній


Проблематика перекладу рекламних повідомлень в рамках міжкультурної комунікації
Нет экз.
Стаття
Ілінець, Анна Дмитрівна
Проблематика перекладу рекламних повідомлень в рамках міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній


Власні назви в словацьких рекламних текстах
Нет экз.
Стаття
Хода, Лідія Дмитрівна
Власні назви в словацьких рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвістична специфіка та кореляція мовленнєвих складових екодискурсу
Нет экз.
Стаття
Весельська, Рената
Лінгвістична специфіка та кореляція мовленнєвих складових екодискурсу
б.г.
ISBN відсутній


Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами
Нет экз.
Стаття
Макарук, Лариса Леонідівна
Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекламних слоганах
Нет экз.
Стаття
Мачульська, Катерина Ярославівна
Лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній


Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
Нет экз.
Стаття
Семенюк, Тетяна Петрівна
Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
б.г.
ISBN відсутній


Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта
Нет экз.
Стаття
Черник, М. В.
Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта
б.г.
ISBN відсутній


Кожен робить маркетинг, або сучасна формула успіху
Нет экз.
Стаття
Кислова, Олена
Кожен робить маркетинг, або сучасна формула успіху
б.г.
ISBN відсутній


Рекламна діяльність дитячих бібліотек України у 1991-2011 рр.
Нет экз.
Стаття
Кислова, Олена
Рекламна діяльність дитячих бібліотек України у 1991-2011 рр.: за матеріалами дослідження
б.г.
ISBN відсутній


Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Нет экз.
Стаття

Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Міфотворчість і соціальне навіювання в сучасній рекламі: світоглядно-комунікативний аспект
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
Нет экз.
Стаття
Булах, Тетяна Дмитрівна
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN відсутній


Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
Нет экз.
Стаття
Звєгинцова, Марія Едуардівна
Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
б.г.
ISBN відсутній


Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram
Нет экз.
Стаття
Балюн, Оксана Олександрівна
Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram
б.г.
ISBN відсутній


Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
Нет экз.
Стаття
Недошитко, Ірина Романівна
Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Особливості реклами у західноукраїнській пресі
Нет экз.
Стаття
Білоус, Оксана
Особливості реклами у західноукраїнській пресі
б.г.
ISBN відсутній


Специфіка дискурсу медичної реклами
Нет экз.
Стаття
Цупікова, Олена Анатоліївна
Специфіка дискурсу медичної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»
Нет экз.
Стаття
Гецко, Ганна
Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»
б.г.
ISBN відсутній


Стан медіаринку України у 2022 році на тлі функціонування світового медіабізнесу
Нет экз.
Стаття
Гоцур, Оксана
Стан медіаринку України у 2022 році на тлі функціонування світового медіабізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Українська національна домінанта реклами у пресі Східної Галичини 20-30-х років XX століття
Нет экз.
Стаття
Ніронович, Ірина
Українська національна домінанта реклами у пресі Східної Галичини 20-30-х років XX століття
б.г.
ISBN відсутній


The influence of advertisements in ukrainian media on the behavior of readers
Нет экз.
Стаття
Kitsa, Mariana
The influence of advertisements in ukrainian media on the behavior of readers
Вплив реклами в українських медіа на поведінку читачів
б.г.
ISBN відсутній


Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement
Нет экз.
Стаття
Сердюк, О. А.
Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025