Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: реклама
Рубрики
--> реклама
Друк списку
--> реклама
Рубрика
- Назва:
- реклама
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна
Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)
б.г.
ISBN відсутній
Астапова-Вязьміна, Олена Ігорівна
Семіотика ґендерних стереотипів (візуальний аналіз реклами на ТБ)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Tze, Chin Ong
Legal regulation of advertising in Malaysia and Lithuania
Правове регулювання реклами в Малайзії та Литві
б.г.
ISBN відсутній
Tze, Chin Ong
Legal regulation of advertising in Malaysia and Lithuania
Правове регулювання реклами в Малайзії та Литві
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
б.г.
ISBN відсутній
Взаємодія графічного дизайну та реклами як засобу удосконалення масової комунікації: освітні вимі...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Соціально-культурна роль візуальних комунікацій у графічному дизайні та рекламі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ілінець, Анна Дмитрівна
Проблематика перекладу рекламних повідомлень в рамках міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Ілінець, Анна Дмитрівна
Проблематика перекладу рекламних повідомлень в рамках міжкультурної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Весельська, Рената
Лінгвістична специфіка та кореляція мовленнєвих складових екодискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Весельська, Рената
Лінгвістична специфіка та кореляція мовленнєвих складових екодискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Макарук, Лариса Леонідівна
Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Макарук, Лариса Леонідівна
Диференційні ознаки сучасної англомовної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Мачульська, Катерина Ярославівна
Лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній
Мачульська, Катерина Ярославівна
Лексико-граматичні засоби реалізації комунікативних стратегій і тактик у рекламних слоганах
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Семенюк, Тетяна Петрівна
Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
б.г.
ISBN відсутній
Семенюк, Тетяна Петрівна
Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рек...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Черник, М. В.
Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта
б.г.
ISBN відсутній
Черник, М. В.
Прагматична адаптація німецькомовної реклами для українського реципієнта
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Кислова, Олена
Рекламна діяльність дитячих бібліотек України у 1991-2011 рр.: за матеріалами дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Кислова, Олена
Рекламна діяльність дитячих бібліотек України у 1991-2011 рр.: за матеріалами дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Міфотворчість і соціальне навіювання в сучасній рекламі: світоглядно-комунікативний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Міфотворчість і соціальне навіювання в сучасній рекламі: світоглядно-комунікативний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Булах, Тетяна Дмитрівна
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN відсутній
Булах, Тетяна Дмитрівна
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Звєгинцова, Марія Едуардівна
Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
б.г.
ISBN відсутній
Звєгинцова, Марія Едуардівна
Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Балюн, Оксана Олександрівна
Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram
б.г.
ISBN відсутній
Балюн, Оксана Олександрівна
Особливості просування розважальних проєктів на платформі Instagram
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Недошитко, Ірина Романівна
Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
б.г.
ISBN відсутній
Недошитко, Ірина Романівна
Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Гецко, Ганна
Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»
б.г.
ISBN відсутній
Гецко, Ганна
Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Гоцур, Оксана
Стан медіаринку України у 2022 році на тлі функціонування світового медіабізнесу
б.г.
ISBN відсутній
Гоцур, Оксана
Стан медіаринку України у 2022 році на тлі функціонування світового медіабізнесу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ніронович, Ірина
Українська національна домінанта реклами у пресі Східної Галичини 20-30-х років XX століття
б.г.
ISBN відсутній
Ніронович, Ірина
Українська національна домінанта реклами у пресі Східної Галичини 20-30-х років XX століття
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Kitsa, Mariana
The influence of advertisements in ukrainian media on the behavior of readers
Вплив реклами в українських медіа на поведінку читачів
б.г.
ISBN відсутній
Kitsa, Mariana
The influence of advertisements in ukrainian media on the behavior of readers
Вплив реклами в українських медіа на поведінку читачів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Сердюк, О. А.
Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement
б.г.
ISBN відсутній
Сердюк, О. А.
Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement
б.г.
ISBN відсутній