Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: вебконтенти

Рубрики
--> вебконтенти

Рубрика

Назва:
 
вебконтенти  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Веб-сайт як складова забезпечення прозорості адміністративних процесів в органах публічного управ...
Нет экз.
Стаття
Мазур, Олександр
Веб-сайт як складова забезпечення прозорості адміністративних процесів в органах публічного управ...
б.г.
ISBN відсутній


Менеджмент веб-контенту як сучасний поліфункціональний напрям інформаційно-комунікативної діяльності
Нет экз.
Стаття
Касьян, Владислав Володимирович
Менеджмент веб-контенту як сучасний поліфункціональний напрям інформаційно-комунікативної діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Культура текстового контенту вебсайту з погляду фахівця-редактора
Нет экз.
Стаття
Піскозуб, Лідія Йосифівна
Культура текстового контенту вебсайту з погляду фахівця-редактора: на прикладі українських інтернет-книгарень
б.г.
ISBN відсутній


Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр.
Нет экз.
Стаття
Галаджун, Зоряна
Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр.
б.г.
ISBN відсутній


Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача
Нет экз.
Стаття
Гандзюк, В. О.
Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача
б.г.
ISBN відсутній


Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданнях
Нет экз.
Стаття
Пикалюк, Р. В.
Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданнях
б.г.
ISBN відсутній


Економічна журналістика у телевізійному дискурсі України: соціальний аспект
Нет экз.
Стаття
Супрун, В. М.
Економічна журналістика у телевізійному дискурсі України: соціальний аспект
б.г.
ISBN відсутній


Принцип работы новостных агенств в эпоху мультимедийной журналистики (на примере агенства "Anadolu")
Нет экз.
Стаття
Маммедзаде, В. С.
Принцип работы новостных агенств в эпоху мультимедийной журналистики (на примере агенства "Anadolu")
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025