Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: цифровий (діджитал) маркетинг

Рубрики
--> цифровий (діджитал) маркетинг

Рубрика

Назва:
 
цифровий (діджитал) маркетинг  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3
Вдосконалення маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інноваційного потенціалу авіапі...
Нет экз.
Стаття
Смілянець, Віталій Вікторович
Вдосконалення маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інноваційного потенціалу авіапі...
б.г.
ISBN відсутній


Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
Нет экз.
Стаття
Конак, Євгенія Іванівна
Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
б.г.
ISBN відсутній


Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу
Нет экз.
Стаття
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Впровадження маркетингових інновацій в термінологію та еволюцію електронного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
Нет экз.
Стаття

Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном
Нет экз.
Стаття
Завалій, Тетяна Олександрівна
Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном
б.г.
ISBN відсутній


Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
Нет экз.
Стаття
Окландер, Михайло Анатолійович
Омніканальний маркетинговий інструментарій у політичній сфері
б.г.
ISBN відсутній


Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратег...
Нет экз.
Стаття
Сербін, Віталій Ігорович
Систематизація досліджень з використання штучного інтелекту в трансформації маркетингових стратег...
б.г.
ISBN відсутній


Специфіка роботи маркетинг менеджерів Google Analytics 4 (GA4)
Нет экз.
Стаття
Златова, Ірина Олександрівна
Специфіка роботи маркетинг менеджерів Google Analytics 4 (GA4)
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики
Нет экз.
Стаття
Сак, Тетяна Василівна
Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики
б.г.
ISBN відсутній


Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...
Нет экз.
Стаття
Лапчук, Ярослав Степанович
Теоретико-методичні аспекти формування механізму управління маркетинговими комунікаціями підприєм...
б.г.
ISBN відсутній


Штучний інтелект як інструмент створення динамічних описів товарів в електронній комерції
Нет экз.
Стаття
Сербін, Віталій Ігорович
Штучний інтелект як інструмент створення динамічних описів товарів в електронній комерції
б.г.
ISBN відсутній


Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці
Нет экз.
Стаття
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Розвиток концепції міжнародного маркетингу у цифровій економіці
б.г.
ISBN відсутній


Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економіки
Нет экз.
Стаття
Сотніков, Юрій Миколайович
Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економіки
б.г.
ISBN відсутній


Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності
Нет экз.
Стаття
Кравцова, Анастасія
Використання цифрових технологій в маркетингової діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
Нет экз.
Стаття
Робул, Ю. В.
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Методи і інструменти інформаційного менеджменту підприємств індустрії туризму
Нет экз.
Стаття
Гризовська, Л. О.
Методи і інструменти інформаційного менеджменту підприємств індустрії туризму
б.г.
ISBN відсутній


Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж
Нет экз.
Стаття
Алданькова, Г. В.
Цифрові інструменти маркетингових комунікацій торговельних мереж
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу
Нет экз.
Стаття
Холодний, Геннадій Олександрович
Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів
Нет экз.
Стаття
Божок, Анастасія
Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів
б.г.
ISBN відсутній


Цифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підприємства на міжнародні ринки
Нет экз.
Стаття
Попело, Ольга
Цифровий маркетинг як інструмент виходу торговельного підприємства на міжнародні ринки
б.г.
ISBN відсутній


Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
Нет экз.
Стаття
Гнилякевич-Проць, І. З.
Роль оптимізації рівня конверсії (CRO) в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Використання штучного інтелекту в цифровому маркетингу бібліотечної галузі України: зарубіжний до...
Нет экз.
Стаття
Маранчак, Надія М.
Використання штучного інтелекту в цифровому маркетингу бібліотечної галузі України: зарубіжний до...
б.г.
ISBN відсутній


Особливості процесів диджиталізації у фешн-індустрії
Нет экз.
Стаття

Особливості процесів диджиталізації у фешн-індустрії
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні диджитал-інструменти в професійному маркетинговому віртуальному середовищі фірми
Нет экз.
Стаття
Романишин, Юлія
Сучасні диджитал-інструменти в професійному маркетинговому віртуальному середовищі фірми
б.г.
ISBN відсутній


Технологія блокчейн для вирішення проблем цифрового маркетингу
Нет экз.
Стаття
Дем'яненко, Олена Сергіївна
Технологія блокчейн для вирішення проблем цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025