Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: рекламно-інформаційна діяльність

Рубрики
--> рекламно-інформаційна діяльність

Рубрика

Назва:
 
рекламно-інформаційна діяльність  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Популяризація бібліографічної продукції як важливий складник рекламно-інформаційної діяльності бі...
Нет экз.
Стаття
Антонюк, Оксана Юріївна
Популяризація бібліографічної продукції як важливий складник рекламно-інформаційної діяльності бі...
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні форми рекламно-інформаційної діяльності бібліотек
Нет экз.
Стаття
Соколовська, Людмила Олегівна
Інноваційні форми рекламно-інформаційної діяльності бібліотек
б.г.
ISBN відсутній


Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
Нет экз.
Стаття
Недошитко, Ірина Романівна
Соціокультурні виміри рекламно-інформаційної діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Українська національна домінанта реклами у пресі Східної Галичини 20-30-х років XX століття
Нет экз.
Стаття
Ніронович, Ірина
Українська національна домінанта реклами у пресі Східної Галичини 20-30-х років XX століття
б.г.
ISBN відсутній


Технології моделювання типових ситуацій рекламної та PR-діяльності
Нет экз.
Стаття
Барабанова, Н. Р.
Технології моделювання типових ситуацій рекламної та PR-діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях стоматологічних кабінетів
Нет экз.
Стаття
Білущак, Т. М.
Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях стоматологічних кабінетів
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційний розвиток як передумова зростання суспільної довіри
Нет экз.
Стаття

Інноваційний розвиток як передумова зростання суспільної довіри
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану
Нет экз.
Стаття
Коваленко, С. В.
Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025