Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетингове середовище

Рубрики
--> маркетингове середовище

Рубрика

Назва:
 
маркетингове середовище  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Формування напрямів адаптації аграрних підприємств на основі досліджень маркетингового середовища
Нет экз.
Стаття
Багорка, Марія Олександрівна
Формування напрямів адаптації аграрних підприємств на основі досліджень маркетингового середовища
б.г.
ISBN відсутній


Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовища
Нет экз.
Стаття
Борисова, Тетяна
Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовища
б.г.
ISBN відсутній


Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
Нет экз.
Стаття
Коноваленко, А. С.
Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку
б.г.
ISBN відсутній


Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах війни
Нет экз.
Стаття
Шишпанова, Н. О.
Формування маркетингової стратегії підприємства в умовах війни
б.г.
ISBN відсутній


Формування професійного контенту інтернет-ресурсів у маркетинговому середовищі організації
Нет экз.
Стаття
Романишин, Юлія Л.
Формування професійного контенту інтернет-ресурсів у маркетинговому середовищі організації
б.г.
ISBN відсутній


Трансформація функцій і структур маркетингу підприємств в умовах цифрової економіки
Нет экз.
Стаття
Решетнікова, Ірина Леонідівна
Трансформація функцій і структур маркетингу підприємств в умовах цифрової економіки
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025