Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: споживча поведінка

Рубрики
--> споживча поведінка

Рубрика

Назва:
 
споживча поведінка  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2
Фінансова поведінка населення в умовах війни: регіональні особливості
Нет экз.
Стаття
Сторонянська, І. З.
Фінансова поведінка населення в умовах війни: регіональні особливості
б.г.
ISBN відсутній


Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації  суспі...
Нет экз.
Стаття
Жигулін, О. А.
Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспі...
б.г.
ISBN відсутній


Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...
Нет экз.
Стаття
Харахаш, О. В.
Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...
б.г.
ISBN відсутній


Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
Нет экз.
Стаття
Хурдей, В. Д.
Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства ...
Нет экз.
Стаття
Кузьмак, Олег
Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства ...
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому
Нет экз.
Стаття
Арестенко, Т. В.
Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому
б.г.
ISBN відсутній


The role of personalization in modern marketing
Нет экз.
Стаття

The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
Нет экз.
Стаття
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів
Нет экз.
Стаття
Барабанова, В. В.
Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній


Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
Нет экз.
Стаття
Красовська, О. Ю.
Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
б.г.
ISBN відсутній


Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологій
Нет экз.
Стаття
Кабанова, О. О.
Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологій
б.г.
ISBN відсутній


Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
Нет экз.
Стаття
Приходько, О. М.
Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинг у метапросторі
Нет экз.
Стаття
Гнітецький, Євген Віталійович
Маркетинг у метапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації україн...
Нет экз.
Стаття
Зайцева, Олена Іванівна
Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації україн...
б.г.
ISBN відсутній


Індикатори управління безпекою харчування дітей
Нет экз.
Стаття
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Індикатори управління безпекою харчування дітей
б.г.
ISBN відсутній


Престижне харчування в підрадянській Україні в середині 1960-х - середині 1980-х рр.: уявлення та...
Нет экз.
Стаття
Стяжкіна, Олена
Престижне харчування в підрадянській Україні в середині 1960-х - середині 1980-х рр.: уявлення та...
б.г.
ISBN відсутній


Індивідуально-психологічні особливості стратегій прийняття рішень споживачами
Нет экз.
Стаття
Ткалич, Маріанна Григорівна
Індивідуально-психологічні особливості стратегій прийняття рішень споживачами
б.г.
ISBN відсутній


Особливості споживчої поведінки молоді
Нет экз.
Стаття
Лапіна, Ірина Геннадіївна
Особливості споживчої поведінки молоді
б.г.
ISBN відсутній


Філософські парадигми маркетингових стратегій
Нет экз.
Стаття
Васильєва, Лариса Юріївна
Філософські парадигми маркетингових стратегій
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні підходи до визначення сутності споживчої цінності послуги
Нет экз.
Стаття
Бакалінський, О. В.
Сучасні підходи до визначення сутності споживчої цінності послуги
б.г.
ISBN відсутній


Аналіз факторів та моделей поведінки споживача
Нет экз.
Стаття
Жалдак, Ганна Петрівна
Аналіз факторів та моделей поведінки споживача
б.г.
ISBN відсутній


Вплив споживчої поведінки на формування політичного ринку XX-XXI століття
Нет экз.
Стаття
Горбачов, Антон Володимирович
Вплив споживчої поведінки на формування політичного ринку XX-XXI століття
б.г.
ISBN відсутній


Behavioral mechanism oh consumers of hotel and restaurant services during martial law
Нет экз.
Стаття
Kulyk, Mariia
Behavioral mechanism oh consumers of hotel and restaurant services during martial law
Поведінковий механізм споживачів готельно-ресторанних послуг під час воєнного стану
б.г.
ISBN відсутній


Безконтактна економіка: теоретичний феномен та практика становлення
Нет экз.
Стаття
Лебедева, Лариса
Безконтактна економіка: теоретичний феномен та практика становлення
б.г.
ISBN відсутній


Аналіз поведінки українського споживача у вимірі психологічних типів Карла Юнга (контекст делінкв...
Нет экз.
Стаття
Завгородня, Анастасія Анатоліївна
Аналіз поведінки українського споживача у вимірі психологічних типів Карла Юнга (контекст делінкв...
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025