Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: споживча поведінка
Рубрики
--> споживча поведінка
Друк списку
--> споживча поведінка
Рубрика
- Назва:
- споживча поведінка
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Сторонянська, І. З.
Фінансова поведінка населення в умовах війни: регіональні особливості
б.г.
ISBN відсутній
Сторонянська, І. З.
Фінансова поведінка населення в умовах війни: регіональні особливості
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Жигулін, О. А.
Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспі...
б.г.
ISBN відсутній
Жигулін, О. А.
Модель поведінки споживачів готельних і ресторанних послуг в умовах кризи й інформатизації суспі...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Харахаш, О. В.
Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...
б.г.
ISBN відсутній
Харахаш, О. В.
Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічно...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Хурдей, В. Д.
Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній
Хурдей, В. Д.
Вплив маркетингової товарної політики на поведінку споживачів в умовах кризи
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Кузьмак, Олег
Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства ...
б.г.
ISBN відсутній
Кузьмак, Олег
Маркетингова комунікаційна політика як інструмент забезпечення конкурентних позицій підприємства ...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Арестенко, Т. В.
Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому
б.г.
ISBN відсутній
Арестенко, Т. В.
Маркетингове дослідження ринку соняшникової олії та поведінки споживача на ньому
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
The role of personalization in modern marketing
Роль персоналізації у сучасному маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Барабанова, В. В.
Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Барабанова, В. В.
Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Красовська, О. Ю.
Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Красовська, О. Ю.
Методичні підходи до аналізу результатів маркетингового дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Кабанова, О. О.
Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологій
б.г.
ISBN відсутній
Кабанова, О. О.
Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологій
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Приходько, О. М.
Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Приходько, О. М.
Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Зайцева, Олена Іванівна
Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації україн...
б.г.
ISBN відсутній
Зайцева, Олена Іванівна
Використання елементів національної автентичності як інструментів культурної ідентифікації україн...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Індикатори управління безпекою харчування дітей
б.г.
ISBN відсутній
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Індикатори управління безпекою харчування дітей
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Стяжкіна, Олена
Престижне харчування в підрадянській Україні в середині 1960-х - середині 1980-х рр.: уявлення та...
б.г.
ISBN відсутній
Стяжкіна, Олена
Престижне харчування в підрадянській Україні в середині 1960-х - середині 1980-х рр.: уявлення та...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ткалич, Маріанна Григорівна
Індивідуально-психологічні особливості стратегій прийняття рішень споживачами
б.г.
ISBN відсутній
Ткалич, Маріанна Григорівна
Індивідуально-психологічні особливості стратегій прийняття рішень споживачами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Бакалінський, О. В.
Сучасні підходи до визначення сутності споживчої цінності послуги
б.г.
ISBN відсутній
Бакалінський, О. В.
Сучасні підходи до визначення сутності споживчої цінності послуги
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Горбачов, Антон Володимирович
Вплив споживчої поведінки на формування політичного ринку XX-XXI століття
б.г.
ISBN відсутній
Горбачов, Антон Володимирович
Вплив споживчої поведінки на формування політичного ринку XX-XXI століття
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Kulyk, Mariia
Behavioral mechanism oh consumers of hotel and restaurant services during martial law
Поведінковий механізм споживачів готельно-ресторанних послуг під час воєнного стану
б.г.
ISBN відсутній
Kulyk, Mariia
Behavioral mechanism oh consumers of hotel and restaurant services during martial law
Поведінковий механізм споживачів готельно-ресторанних послуг під час воєнного стану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Лебедева, Лариса
Безконтактна економіка: теоретичний феномен та практика становлення
б.г.
ISBN відсутній
Лебедева, Лариса
Безконтактна економіка: теоретичний феномен та практика становлення
б.г.
ISBN відсутній