Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетинг у соціальних мережах (SMM)

Рубрики
--> маркетинг у соціальних мережах (SMM)

Рубрика

Назва:
 
маркетинг у соціальних мережах (SMM)  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Сучасні тенденції формування маркетингової стратегії торговельних підприємств
Нет экз.
Стаття
Мізіна, О. В.
Сучасні тенденції формування маркетингової стратегії торговельних підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online
Нет экз.
Стаття
Chebanova, T.
Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online
Social Media Marketing як інструмент просування послуг та товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN відсутній


Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
Нет экз.
Стаття
Семенда, Ольга Володимирівна
Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
б.г.
ISBN відсутній


Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
Нет экз.
Стаття
Городняк, Ірина Василівна
Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
Нет экз.
Стаття
Мащак, Наталія Михайлівна
Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Використання штучного інтелекту в маркетингу
Нет экз.
Стаття

Використання штучного інтелекту в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
Нет экз.
Стаття
Конак, Євгенія Іванівна
Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
б.г.
ISBN відсутній


Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах
Нет экз.
Стаття
Конак, Євгенія Іванівна
Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах
б.г.
ISBN відсутній


Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
Нет экз.
Стаття
Златова, Ірина Олександрівна
Ефективність маркетингу на основі штучного інтелекту в SMM
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж
Нет экз.
Стаття
Олініченко, Катерина Сергіївна
Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній


Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
Нет экз.
Стаття
Ісайкина, Олена
Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств
Нет экз.
Стаття
Горященко, Юлія Григорівна
Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025