Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингова цінова політика
Маркетингова цінова політика
Книга
Автор:
Маркетингова цінова політика : Метод. вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольної роботи для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" заоч. форми навч.
Видавництво: НУХТ, 2002 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетингова цінова політика : Метод. вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольної роботи для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" заоч. форми навч.
Видавництво: НУХТ, 2002 г.
ISBN відсутній
(UA) Книга
B 44507
Главный филиал
Маркетингова цінова політика : Метод. вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольної роботи для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" заоч. форми навч. / В.о. Нац. ун-т харч. технологій; Уклад. Наталія Петрівна Скригун, Олена Петрівна Сологуб.– К. : НУХТ, 2002.– 16 с.
100 пр. – На укр. яз. : 0.80.
ББК У525.0-521.23я7
-- 1. Ціна та ціноутворення.
B 44507
Главный филиал
Маркетингова цінова політика : Метод. вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольної роботи для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" заоч. форми навч. / В.о. Нац. ун-т харч. технологій; Уклад. Наталія Петрівна Скригун, Олена Петрівна Сологуб.– К. : НУХТ, 2002.– 16 с.
100 пр. – На укр. яз. : 0.80.
ББК У525.0-521.23я7
-- 1. Ціна та ціноутворення.