Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Співаковська Тетяна Володимирівна - Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків
Співаковська Тетяна Володимирівна - Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків
Автореферат/Дисертація
Автор: Співаковська Тетяна Володимирівна
Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
Автор: Співаковська Тетяна Володимирівна
Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 146357
Главный филиал
Співаковська, Тетяна Володимирівна.
Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Тетяна Володимирівна Співаковська; В.о. Нац. техн. ун-т України "Київський політехнічний інститут".– К. : [б.в.], 2009.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 146357
Главный филиал
Співаковська, Тетяна Володимирівна.
Формування маркетингових стратегій машинобудівних підприємств в умовах інтернаціоналізації ринків : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Тетяна Володимирівна Співаковська; В.о. Нац. техн. ун-т України "Київський політехнічний інститут".– К. : [б.в.], 2009.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).