Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сиваненко Геннадій Павлович - Формування каналів розподілу в системі маркетингу торговельних підприємств
Сиваненко Геннадій Павлович - Формування каналів розподілу в системі маркетингу торговельних підприємств
Автореферат/Дисертація
Автор: Сиваненко Геннадій Павлович
Формування каналів розподілу в системі маркетингу торговельних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2010 г.
ISBN відсутній
Автор: Сиваненко Геннадій Павлович
Формування каналів розподілу в системі маркетингу торговельних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2010 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 155035
Главный филиал
Сиваненко, Геннадій Павлович.
Формування каналів розподілу в системі маркетингу торговельних підприємств : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Геннадій Павлович Сиваненко; В.о. Київ. держ. торг.-економ. ун-т.– К. : [б.в.], 2010.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 155035
Главный филиал
Сиваненко, Геннадій Павлович.
Формування каналів розподілу в системі маркетингу торговельних підприємств : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Геннадій Павлович Сиваненко; В.о. Київ. держ. торг.-економ. ун-т.– К. : [б.в.], 2010.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).