Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Аналіз даних у маркетингових дослідженнях

Аналіз даних у маркетингових дослідженнях

Аналіз даних у маркетингових дослідженнях
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Аналіз даних у маркетингових дослідженнях : завдання та метод. вказівки до виконання лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни "Маркетингові дослідження" для студ. ден. та заоч. форм навч. галузі знань 0305 "Економіка і підприємництво" напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг"
Видавництво: Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
B 49410
658662 Главный филиал

Аналіз даних у маркетингових дослідженнях : завдання та метод. вказівки до виконання лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни "Маркетингові дослідження" для студ. ден. та заоч. форм навч. галузі знань 0305 "Економіка і підприємництво" напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" / В.о. Укоопспілка. Львів. комерц. акад.; Уклад. С. В. Корягіна, О. М. Музика, А. І. Федорчук; Відп. за вип. Ю. А. Дайновський.– Львів : Вид-во Львівської комерційної академії, 2010.– 39 с.
150 пр.– Бібліогр.: с. 38-39 . – На укр. яз. : 2.00.

ББК У019.1я7 марк.

-- 1. Маркетинг – Дослідження.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025