Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Дослідження
Рубрики
--> Маркетинг
----> Дослідження
Друк списку
--> Маркетинг
----> Дослідження
Рубрика
- Назва:
- Дослідження
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Григорук, Павло Михайлович
Аналіз даних маркетингових досліджень: монографія
Кафедра, 2012 г.
ISBN 978-966-2705-16-4
Григорук, Павло Михайлович
Аналіз даних маркетингових досліджень: монографія
Кафедра, 2012 г.
ISBN 978-966-2705-16-4
Книга
Аналіз даних у маркетингових дослідженнях: завдання та метод. вказівки до виконання лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни "Маркетингові дослідження" для студ. ден. та заоч. форм навч....
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Аналіз даних у маркетингових дослідженнях: завдання та метод. вказівки до виконання лаборат. занять на ПЕОМ з дисципліни "Маркетингові дослідження" для студ. ден. та заоч. форм навч....
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинго...: для студентов специальности 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинго...: для студентов специальности 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Бакалінський Олександр Вікторович
Маркетингове забезпечення впровадження перспективних видів залізничного рухомого складу: монографія
ДЕТУТ, 2012 г.
ISBN 978-966-2197-37-2
Бакалінський Олександр Вікторович
Маркетингове забезпечення впровадження перспективних видів залізничного рухомого складу: монографія
ДЕТУТ, 2012 г.
ISBN 978-966-2197-37-2
Книга
Свірідова Наталія Дмитрівна
Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності регіону: монографія
Ноулідж, 2011 г.
ISBN 978-617-579-316-9
Свірідова Наталія Дмитрівна
Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності регіону: монографія
Ноулідж, 2011 г.
ISBN 978-617-579-316-9
Книга
Маркетингові дослідження: завд. до контр. роботи та метод. вказ. щодо їх викон. для студ. фак. заоч. освіти галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напр. підг. 6.030507...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Маркетингові дослідження: завд. до контр. роботи та метод. вказ. щодо їх викон. для студ. фак. заоч. освіти галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напр. підг. 6.030507...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Маркетингові дослідження: завдання для семінар., практ. занять та самост. роботи студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2006 г.
ISBN відсутній
Маркетингові дослідження: завдання для семінар., практ. занять та самост. роботи студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Тєлєтов Олександр Сергійович
Маркетингові дослідження: навч. посібник для студентів ВНЗів
Знання України, 2010 г.
ISBN відсутній
Тєлєтов Олександр Сергійович
Маркетингові дослідження: навч. посібник для студентів ВНЗів
Знання України, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Полторак Володимир Абрамович
Маркетингові дослідження: Навчальний посібник
Центр навчальної літератури, 2003 г.
ISBN 966-8253-64-7
Полторак Володимир Абрамович
Маркетингові дослідження: Навчальний посібник
Центр навчальної літератури, 2003 г.
ISBN 966-8253-64-7
Книга
Маркетингові дослідження: текст лекції "Програмні засоби у маркетингових дослідженннях" для студ. ден. та заоч. форм навч. галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Маркетингові дослідження: текст лекції "Програмні засоби у маркетингових дослідженннях" для студ. ден. та заоч. форм навч. галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" напряму...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Маркетингові дослідження: тести з дисципліни: для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2004 г.
ISBN відсутній
Маркетингові дослідження: тести з дисципліни: для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
МакНейл Рут
Маркетинговые исследования в сфере B2B: Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса
Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-415-005-3
МакНейл Рут
Маркетинговые исследования в сфере B2B: Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса
Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-415-005-3
Книга
Катаев, Андрей Владимирович
Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований": конспект лекций для студентов направления подготовки "Маркетинг"
ХТЭИ КНТЭУ, 2014 г.
ISBN відсутній
Катаев, Андрей Владимирович
Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований": конспект лекций для студентов направления подготовки "Маркетинг"
ХТЭИ КНТЭУ, 2014 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетингові досл...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетингові досл...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Маркетингові дослідження": для студ. спец. 7.050108 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Маркетингові дослідження": для студ. спец. 7.050108 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Федорченко Андрій Васильович
Система маркетингових досліджень: монографія
КНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Федорченко Андрій Васильович
Система маркетингових досліджень: монографія
КНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Берн Робин Дж.
Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения
Баланс Бизнес Букс, 2005 г.
ISBN 966-86443-1-X
Берн Робин Дж.
Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения
Баланс Бизнес Букс, 2005 г.
ISBN 966-86443-1-X