Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Нагорний Євген Ігорович - Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції
Нагорний Євген Ігорович - Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції
Автореферат/Дисертація
Автор: Нагорний Євген Ігорович
Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній
Автор: Нагорний Євген Ігорович
Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 160446
Главный филиал
Нагорний, Євген Ігорович.
Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Євген Ігорович Нагорний; В.о. Сум. держ. ун-т.– Суми : [б.в.], 2011.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 160446
Главный филиал
Нагорний, Євген Ігорович.
Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Євген Ігорович Нагорний; В.о. Сум. держ. ун-т.– Суми : [б.в.], 2011.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).