Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Корж Марина Володимирівна - Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу
Корж Марина Володимирівна - Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу
Книга
Автор: Корж Марина Володимирівна
Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу : навч. посіб. для студ. ВНЗів
Видавництво: ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-502-7
Автор: Корж Марина Володимирівна
Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу : навч. посіб. для студ. ВНЗів
Видавництво: ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-502-7
(UA) Книга
III> 86689
709870 Главный филиал 933942 Главный филиал
Корж, Марина Володимирівна.
Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу : навч. посіб. для студ. ВНЗів / Марина Володимирівна Корж; В.о. Донбас. держ. машинобуд. акад. (ДДМА).– Краматорськ : ДДМА, 2011.– 179 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 166-179 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-379-502-7.
ББК У019.1я73-1 марк.
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.
III> 86689
709870 Главный филиал 933942 Главный филиал
Корж, Марина Володимирівна.
Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу : навч. посіб. для студ. ВНЗів / Марина Володимирівна Корж; В.о. Донбас. держ. машинобуд. акад. (ДДМА).– Краматорськ : ДДМА, 2011.– 179 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 166-179 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-379-502-7.
ББК У019.1я73-1 марк.
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.