Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Корж Марина Володимирівна - Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві
Корж Марина Володимирівна - Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві
Книга
Автор: Корж Марина Володимирівна
Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Видавництво: ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-509-6
Автор: Корж Марина Володимирівна
Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Видавництво: ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-509-6
(UA) Книга
III> 86880
710588 Главный филиал
Корж, Марина Володимирівна.
Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Марина Володимирівна Корж, М-во освіти, науки, молоді та спорту України, Донбас. держ. машинобуд. акад. (ДДМА).– Краматорськ : ДДМА, 2011.– 223 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 214-223 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-379-509-6 : 22.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.
III> 86880
710588 Главный филиал
Корж, Марина Володимирівна.
Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Марина Володимирівна Корж, М-во освіти, науки, молоді та спорту України, Донбас. держ. машинобуд. акад. (ДДМА).– Краматорськ : ДДМА, 2011.– 223 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 214-223 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-379-509-6 : 22.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.