Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Корж Марина Володимирівна - Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві

Корж Марина Володимирівна - Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві

Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Корж Марина Володимирівна
Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Видавництво: ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-509-6

(UA) Книга
III> 86880
710588 Главный филиал

Корж, Марина Володимирівна.
Маркетинг: теорія і практика. Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Марина Володимирівна Корж, М-во освіти, науки, молоді та спорту України, Донбас. держ. машинобуд. акад. (ДДМА).– Краматорськ : ДДМА, 2011.– 223 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 214-223 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-379-509-6 : 22.00.

ББК У521.23я73-1

-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025