Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Присяжнюк Оксана Федорівна - Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств
Присяжнюк Оксана Федорівна - Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств
Автореферат/Дисертація
Автор: Присяжнюк Оксана Федорівна
Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній
Автор: Присяжнюк Оксана Федорівна
Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 174133
Главный филиал
Присяжнюк, Оксана Федорівна.
Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Оксана Федорівна Присяжнюк; В.о. Держ. агроеколог. ун-т.– Житомир : [б.в.], 2008.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 174133
Главный филиал
Присяжнюк, Оксана Федорівна.
Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Оксана Федорівна Присяжнюк; В.о. Держ. агроеколог. ун-т.– Житомир : [б.в.], 2008.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).