Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Соловйов Ігор Олександрович - Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу
Соловйов Ігор Олександрович - Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу
Автореферат/Дисертація
Автор: Соловйов Ігор Олександрович
Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
Автор: Соловйов Ігор Олександрович
Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 178251
Главный филиал
Соловйов, Ігор Олександрович.
Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу : автореф. дис ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ігор Олександрович Соловйов; В.о. УААН. Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки".– К. : [б.в.], 2009.– 37 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 178251
Главный филиал
Соловйов, Ігор Олександрович.
Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу : автореф. дис ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ігор Олександрович Соловйов; В.о. УААН. Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки".– К. : [б.в.], 2009.– 37 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).