Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Брадов Володимир Вікторович - Управління підприємствами друкованих ЗМІ: маркетингово-орієнтований підхід
Брадов Володимир Вікторович - Управління підприємствами друкованих ЗМІ: маркетингово-орієнтований підхід
Автореферат/Дисертація
Автор: Брадов Володимир Вікторович
Управління підприємствами друкованих ЗМІ: маркетингово-орієнтований підхід : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній
Автор: Брадов Володимир Вікторович
Управління підприємствами друкованих ЗМІ: маркетингово-орієнтований підхід : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 173567
Главный филиал
Брадов, Володимир Вікторович.
Управління підприємствами друкованих ЗМІ: маркетингово-орієнтований підхід : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Володимир Вікторович Брадов; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2006.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 173567
Главный филиал
Брадов, Володимир Вікторович.
Управління підприємствами друкованих ЗМІ: маркетингово-орієнтований підхід : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Володимир Вікторович Брадов; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2006.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).