Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Олійник, Тетяна Олександрівна - Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості
Олійник, Тетяна Олександрівна - Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості
Автореферат/Дисертація
Автор: Олійник, Тетяна Олександрівна
Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній
Автор: Олійник, Тетяна Олександрівна
Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 181978
Главный филиал
Олійник, Тетяна Олександрівна.
Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Тетяна Олександрівна Олійник; В.о. Київ. нац. ун-т технологій та дизайну.– К. : [б.в.], 2006.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 181978
Главный филиал
Олійник, Тетяна Олександрівна.
Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Тетяна Олександрівна Олійник; В.о. Київ. нац. ун-т технологій та дизайну.– К. : [б.в.], 2006.– 19 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).