Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гуржій, Наталія Миколаївна - Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія
Гуржій, Наталія Миколаївна - Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія
Автореферат/Дисертація
Автор: Гуржій, Наталія Миколаївна
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній
Автор: Гуржій, Наталія Миколаївна
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 186118
Главный филиал
Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Наталія Миколаївна Гуржій, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2013.– 40 с.
150 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 186118
Главный филиал
Гуржій, Наталія Миколаївна.
Управління стратегічним маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Наталія Миколаївна Гуржій, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2013.– 40 с.
150 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).