Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Коварш, Ірина Станіславівна - Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів
Коварш, Ірина Станіславівна - Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів
Автореферат/Дисертація
Автор: Коварш, Ірина Станіславівна
Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній
Автор: Коварш, Ірина Станіславівна
Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 192148
Главный филиал
Коварш, Ірина Станіславівна.
Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Ірина Станіславівна Коварш, ПВНЗ "Європейський ун-т".– К. : [б.в.], 2008.– 20 с.
120 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 192148
Главный филиал
Коварш, Ірина Станіславівна.
Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Ірина Станіславівна Коварш, ПВНЗ "Європейський ун-т".– К. : [б.в.], 2008.– 20 с.
120 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).