Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Яцюк, Дмитро Васильович - Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів
Яцюк, Дмитро Васильович - Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів
Автореферат/Дисертація
Автор: Яцюк, Дмитро Васильович
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній
Автор: Яцюк, Дмитро Васильович
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 195739
Главный филиал
Яцюк, Дмитро Васильович.
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Дмитро Васильович Яцюк, Київ. нац. торг.-економ. ун-т.– К. : [б.в.], 2008.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 195739
Главный филиал
Яцюк, Дмитро Васильович.
Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Дмитро Васильович Яцюк, Київ. нац. торг.-економ. ун-т.– К. : [б.в.], 2008.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).