Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гладій, Христина Григорівна - Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств
Гладій, Христина Григорівна - Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств
Автореферат/Дисертація
Автор: Гладій, Христина Григорівна
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній
Автор: Гладій, Христина Григорівна
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 204042
Главный филиал
Гладій, Христина Григорівна.
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Христина Григорівна Гладій, Терноп. нац. екон. ун-т.– Тернопіль : [б.в.], 2014.– 20 с.
150 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 204042
Главный филиал
Гладій, Христина Григорівна.
Формування стратегії диференціації бренду кондитерських підприємств : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Христина Григорівна Гладій, Терноп. нац. екон. ун-т.– Тернопіль : [б.в.], 2014.– 20 с.
150 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).