Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Катаев, Андрей Владимирович - Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований"

Катаев, Андрей Владимирович - Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований"

Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований"
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Катаев, Андрей Владимирович
Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований" : конспект лекций для студентов направления подготовки "Маркетинг"
Видавництво: ХТЭИ КНТЭУ, 2014 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
B 51727
731169 Главный филиал

Катаев, Андрей Владимирович.
Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований" : конспект лекций для студентов направления подготовки "Маркетинг" / Андрей Владимирович Катаев, Киев. нац. торг.-эконом. ун-т, Харьк. торг.-эконом. ин-т.– Харьков : ХТЭИ КНТЭУ, 2014.– 45 с.
100 экз.– Библиогр. в конце тем . – На рус. яз. : 2.00.

ББК У521.23я73-2

-- 1. Маркетинг – Дослідження.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025