Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Цеомашко, Андрій Сергійович - Стратегія позиціонування підприємства в інтерактивному середовищі
Цеомашко, Андрій Сергійович - Стратегія позиціонування підприємства в інтерактивному середовищі
Автореферат/Дисертація
Автор: Цеомашко, Андрій Сергійович
Стратегія позиціонування підприємства в інтерактивному середовищі : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній
Автор: Цеомашко, Андрій Сергійович
Стратегія позиціонування підприємства в інтерактивному середовищі : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 204858
Главный филиал
Цеомашко, Андрій Сергійович.
Стратегія позиціонування підприємства в інтерактивному середовищі : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Андрій Сергійович Цеомашко, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2013.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 204858
Главный филиал
Цеомашко, Андрій Сергійович.
Стратегія позиціонування підприємства в інтерактивному середовищі : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Андрій Сергійович Цеомашко, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2013.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).