Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Марченко, Світлана Миколаївна - Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарськог...
Марченко, Світлана Миколаївна - Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарськог...
Автореферат/Дисертація
Автор: Марченко, Світлана Миколаївна
Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарськог... : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній
Автор: Марченко, Світлана Миколаївна
Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарськог... : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 204920
Главный филиал
Марченко, Світлана Миколаївна.
Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарського машинобудування : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Світлана Миколаївна Марченко, ПрАТ "ВНЗ "Міжрегіональна академія управління персоналом".– К. : [б.в.], 2014.– 20 с. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 204920
Главный филиал
Марченко, Світлана Миколаївна.
Формування адаптивної системи маркетингового ціноутворення на підприємствах сільськогосподарського машинобудування : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Світлана Миколаївна Марченко, ПрАТ "ВНЗ "Міжрегіональна академія управління персоналом".– К. : [б.в.], 2014.– 20 с. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).