Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Меленчук, Юлія Тарасівна - Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві
Меленчук, Юлія Тарасівна - Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві
Автореферат/Дисертація
Автор: Меленчук, Юлія Тарасівна
Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
Автор: Меленчук, Юлія Тарасівна
Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 214387
Главный филиал
Меленчук, Юлія Тарасівна.
Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Юлія Тарасівна Меленчук, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя.– Тернопіль : [б.в.], 2015.– 22 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 214387
Главный филиал
Меленчук, Юлія Тарасівна.
Формування ефективної системи маркетингового планування на підприємстві : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Юлія Тарасівна Меленчук, Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя.– Тернопіль : [б.в.], 2015.– 22 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).