Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Царьова, Тетяна Олександрівна - Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-досл...
Царьова, Тетяна Олександрівна - Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-досл...
Автореферат/Дисертація
Автор: Царьова, Тетяна Олександрівна
Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-досл... : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
Автор: Царьова, Тетяна Олександрівна
Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-досл... : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 211793
Главный филиал
Царьова, Тетяна Олександрівна.
Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціях : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Тетяна Олександрівна Царьова, Нац. техн. ун-т України "Київський політехнічний інститут".– Київ : [б.в.], 2015.– 22 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 211793
Главный филиал
Царьова, Тетяна Олександрівна.
Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціях : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Тетяна Олександрівна Царьова, Нац. техн. ун-т України "Київський політехнічний інститут".– Київ : [б.в.], 2015.– 22 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).