Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дима, Олександр Олексійович - Маркетингова товарна політика посередницького підприємства
Дима, Олександр Олексійович - Маркетингова товарна політика посередницького підприємства
Книга
Автор: Дима, Олександр Олексійович
Маркетингова товарна політика посередницького підприємства : монографія
Видавництво: КНЕУ, 2015 г.
ISBN 978-966-926-066-6
Автор: Дима, Олександр Олексійович
Маркетингова товарна політика посередницького підприємства : монографія
Видавництво: КНЕУ, 2015 г.
ISBN 978-966-926-066-6
(UA) Книга
III> 94205
790412 Главный филиал
Дима, Олександр Олексійович.
Маркетингова товарна політика посередницького підприємства : монографія / Олександр Олексійович Дима, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана".– Київ : КНЕУ, 2015.– 431 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 397-431 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-926-066-6 : 48.00.
ББК У521.28 пр. реш.
-- 1. Маркетинг – Політика, товарна. 2. Підприємства, посередницькі – Маркетинг.
III> 94205
790412 Главный филиал
Дима, Олександр Олексійович.
Маркетингова товарна політика посередницького підприємства : монографія / Олександр Олексійович Дима, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана".– Київ : КНЕУ, 2015.– 431 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 397-431 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-926-066-6 : 48.00.
ББК У521.28 пр. реш.
-- 1. Маркетинг – Політика, товарна. 2. Підприємства, посередницькі – Маркетинг.