Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Наторіна, Альона Олександрівна - Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії
Наторіна, Альона Олександрівна - Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії
Автореферат/Дисертація
Автор: Наторіна, Альона Олександрівна
Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
Автор: Наторіна, Альона Олександрівна
Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 216762
Главный филиал
Наторіна, Альона Олександрівна.
Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Альона Олександрівна Наторіна, Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі.– Харків : [б.в.], 2015.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 216762
Главный филиал
Наторіна, Альона Олександрівна.
Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Альона Олександрівна Наторіна, Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі.– Харків : [б.в.], 2015.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).