Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ніколаєва, Яна Валеріївна - Формування маркетингових комунікативних стратегій підприємств на ринку послуг експрес-доставки
Ніколаєва, Яна Валеріївна - Формування маркетингових комунікативних стратегій підприємств на ринку послуг експрес-доставки
Автореферат/Дисертація
Автор: Ніколаєва, Яна Валеріївна
Формування маркетингових комунікативних стратегій підприємств на ринку послуг експрес-доставки
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
Автор: Ніколаєва, Яна Валеріївна
Формування маркетингових комунікативних стратегій підприємств на ринку послуг експрес-доставки
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 216396
Главный филиал Главный филиал
Ніколаєва, Яна Валеріївна.
Формування маркетингових комунікативних стратегій підприємств на ринку послуг експрес-доставки : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Яна Валеріївна Ніколаєва, Київ. нац. торг.-економ. ун-т.– Київ : [б.в.], 2015.– 23 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 216396
Главный филиал Главный филиал
Ніколаєва, Яна Валеріївна.
Формування маркетингових комунікативних стратегій підприємств на ринку послуг експрес-доставки : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Яна Валеріївна Ніколаєва, Київ. нац. торг.-економ. ун-т.– Київ : [б.в.], 2015.– 23 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).