Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Рябченко, Ірина Михайлівна - Теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення на машинобудівних підприємствах
Рябченко, Ірина Михайлівна - Теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення на машинобудівних підприємствах
Автореферат/Дисертація
Автор: Рябченко, Ірина Михайлівна
Теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення на машинобудівних підприємствах : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
Автор: Рябченко, Ірина Михайлівна
Теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення на машинобудівних підприємствах : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 215188
Главный филиал
Рябченко, Ірина Михайлівна.
Теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення на машинобудівних підприємствах : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Ірина Михайлівна Рябченко, Сум. держ. ун-т.– Суми : [б.в.], 2015.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 215188
Главный филиал
Рябченко, Ірина Михайлівна.
Теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення на машинобудівних підприємствах : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Ірина Михайлівна Рябченко, Сум. держ. ун-т.– Суми : [б.в.], 2015.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).